کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا کمر در سیل رفت!

به گزارش وبلاگ بروز، رسانه های دولتی کره شمالی روز سه شنبه گزارش دادند، رهبر این کشور از مقامات ارشد کره شمالی به خاطر واکنش غیرمسئولانه به ویرانی های سیل انتقاد نموده و گفت، این افراد اقتصاد ملی را ضایع نموده اند.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا کمر در سیل رفت!

به گزارش وبلاگ بروز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به کی سی ان ای گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز دوشنبه از زمینی در سواحل غربی که دستخوش جزر و مد شده بود، بازدید کرد. این بازدید پس از آن صورت گرفت که آب دریا اخیرا یک سیل بند با سیستم زهکشی نامناسب را تخریب نموده و بیش از 560 هکتار زمین از جمله 270 هکتار از شالیزار های برنج را زیر آب برده است.

کیم جونگ اون ضمن محکوم کردن مقامات به خاطر بی توجهی بسیار غیرمسئولانه نسبت به وظایف شان، به طور خاص کیم توک هون، رئیس کابینه (نخست وزیر) کره شمالی را خطاب قرار داد و از وی به خاطر یک یا دو بار بازدید از این مکان تخریب شده آن هم همچون یک تماشاچی، انتقاد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: کیم جونگ اون تاکید نمود که در سال های اخیر انضباط اداری و مالی کابینه کیم توک هون به طور جدی از کار افتاده و متعاقبا این بیکار ها با اقدامات غیرمسئولانه کل اقتصاد ملی را ضایع نموده اند.

کیم جونگ اون اضافه کرد: چنین بی مسئولیتی و نداشتن نظم و انضباط از سوی مسئولین، عمدتا ناشی از نگرش کاری ضعیف و دیدگاه نادرست کابینه و نخست وزیر است.

این بازدید تازه ترین اقدام از سری بازدید های کیم جونگ اون از زمین های کشاورزی سیل زده در بحبوحه افزایش نگرانی ها نسبت به بحران غذا در این کشور است.

منبع: فرارو

به "کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا کمر در سیل رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا کمر در سیل رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید