10 همزن برقی محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)

به گزارش وبلاگ بروز، همزن برقی یکی از آن وسایلی است که باید در هر آشپزخانه ای باشد. این وسیله کاربردی از مخلوط کردن تخم مرغ تا آماده کردن سخت ترین خمیرها را انجام می دهد. مثلا اگر می خواهید پنکیک صبحانه شما پف نموده و لطیف باشد می توانید به جای هم زدن مواد با چنگال، از همزن برقی بهره ببرید.

10 همزن برقی محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)

در این مطلب از وبلاگ بروز مگ می خواهیم 10 همزن برقی پرفروش و محبوب در فروشگاه وبلاگ بروز را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب برایتان آسان تر باشد.

1. همزن برقی اسکارلت مدل HE-133

اولین همزن در فهرست محبوب ترین ها یک همزن ساده با قیمت بسیار مناسب است که تقریبا هر چیزی را می تواند مخلوط کند. هفت سرعد مختلف دارد و سری های همزن آن برای مخلوط کردن مواد مایع، جامد و بعلاوه انواع خمیر مناسب است. جنس میله ها و پره های همزن از استیل است به راحتی برای شست وشو از پایه جدا می گردد.

2. همزن برقی سیلور کرست مدل sc-8829

همزن سیلور کرست با ظاهر زیبایش 4 سری همزن دارد که می تواند هر نوع ماده ای را برای شما مخلوط کند. 5 سرعت مختلف دارد و با عملکرد توربویی که دارد می تواند به صورت لحظه ای و با سرعت بالا کار کند.

3. همزن برقی میگل مدل GHM 300

میگل یک برند باکیفیت و محبوب در بازار لوازم خانگی است و همزن برقی آن هم در فهرست پرفروش های بازار به چشم می خورد. جنس پره های این همزن از کروم است و به همین علت در تماس با مواد غذایی و رطوبت آسیب نمی بیند. با 5 سرعت مختلف کار می نماید، عملکرد توربو و سری خمیرزن هم دارد.

4. همزن برقی المپیا مدل OE

این همزن با 7 سرعت و دو جفت سری متفاوت از جنس استیل ضدزنگ، می تواند به یک وسیله کاربردی در آشپزخانه تبدیل گردد. پره های همزن و خمیرزن به شما امکان آماده کردن برترین کیک ها و نان ها را می دهد.

5. همزن بوش مدل MFQ3010

بوش، برندی آشنا و قابل اطمینان در بازار لوازم خانگی است که به کیفیت و ماندگاری معروفیت دارد. این همزن با دو جفت سری مخصوص همزن و خمیرزن ساخته شده از استیل ضدزنگ می تواند یک دستیار عالی برای آشپزی و شیرینی پزی شما باشد.

کابل برق این محصول با یاری یک دکمه به صورت اتوماتیک داخل پایه جمع می گردد. عملکرد توربو، 2 سرعت کار مختلف و قابلیت شست وشوی بخش های مصرفی در ماشین ظرفشویی از دیگر امکانات این محصول است.

6. همزن گوسونیک مدل GHM-824

این مدل از همزن های برقی گوسونیک روی یک پایه به صورت ثابت قرار گرفته است و ظاهری شبیه به پاتیل دارد. شما می توانید مواد را در کاسه مخصوص بریزید و سپس همزن را روشن کنید تا بدون احتیاج به حضور شما، تمام مواد به خوبی مخلوط شوند.

این محصول 5 سرعت مختلف دارد. کاسه استیل آن گنجایش 4.5 لیتر دارد و روی پایه می چرخد. بعلاوه برای عملکرد بهتر، پره های همزن و خمیرزن در زمان کار به دو سمت راست و چپ می چرخند تا مواد بهتر با هم مخلوط شوند.

7. همزن فیلیپس مدل HR3705

طراحی این همزن به شکلی است که وزن کمتر و سرعت موتور بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد. 5 سرعت مختلف، عملکرد توربو و پره های همزن و خمیرزن با کیفیت، این همزن را به یک وسیله کاربردی برای هر آشپزخانه ای تبدیل نموده است.

8. همزن سیلور کرست مدل 300

همزن سیلورکرست می تواند به صورت پیوسته تا 15 دقیقه کار کند. سری های همزن و خمیرزن آن از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و می تواند با 5 سرعت مختلف کار کند. عملکرد توربو، امکان تنظیم سرعت و جدا شدن آسان سری ها از دیگر قابلیت های این محصول است.

9. همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

همزن کاسه دار بوش بسیار سبک و کم صدا است و می تواند بدون احتیاج به دخالت شما، مواد مختلف را با هم مخلوط کند. فقط کافی است مواد را در کاسه بریزید و همزن را روشن کنید. جنس کاسه آن از پلاستیک است و ظرفیت 500 گرم دارد. سری های همزن و خمیرزن این محصول از جنس استی و با پایه و بست پلاستیکی ساخته شده اند.

10. همزن مباشی مدل ME-HM8001

آخرین محصول فهرست پرفروش ها از شرکت مباشی است. این همزن با دو سری خمیرزن و همزن می تواند با 5 سرعت مختلف مواد را با هم مخلوط کند. جنس پره ها از استیل است و به راحتی از پایه جدا می گردد. عملکرد توربو و امکان تنظیم سرعت از قابلیت های کاربردی این همزن برقی است.

چند مطلب خواندنی پیشنهادی

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 همزن برقی محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 همزن برقی محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید