87 درصد دانش آموزان زنجانی کتاب دریافت کردند

به گزارش وبلاگ بروز، علی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: با توجه به فصل فرا رسیدن مدارس توزیع کتاب های درسی مدارس شروع شده و به سرعت در حال اجرا است.

87 درصد دانش آموزان زنجانی کتاب دریافت کردند

وی با اشاره به اینکه سال جاری بیش از 220 هزار دانش آموز در 2 هزار و 200 مدرسه تحصیل خواهند کرد، گفت: خوشبختانه 87 درصد از دانش آموزان کتاب درسی خود را دریافت نموده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه درصد توزیع کتاب در مدارس ابتدایی 99.3 درصد است، اضافه نمود: در این پایه تحصیلی 774 هزار و 453 کتاب توزیع شده است.

اسماعیلی اضافه نمود: بعلاوه در مقطع تحصیلی متوسطه اول نیز 93 درصد از دانش آموزان 591 هزار و 469 جلد کتاب دریافت نموده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در متوسطه دوم نیز 69.8 درصد از دانش آموزان 274 هزار و 912 جلد کتاب دریافت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه توزیع کتاب ها از 11 شهریور ماه شروع شده است، اضافه نمود: امیدواریم تا خاتمه شهریور همه این دانش آموزان کتاب های خود را تحویل بگیرند.

اسماعیلی در ارتباط با تجهیز و به روزرسانی منابع کتابخانه های مدارس نیز گفت: خوشبختانه همه مدارس به اقتضای رده تحصیلی کتابخانه دارد و دانش آموزان اکثرا در آن عضو هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیز و به روز رسانی کتابخانه های مدارس استان زنجان باید مورد توجه باشد، ادامه داد: در این زمینه باید با انجمن کتابخانه های عمومی استان همکاری و هماهنگی گردد.

وی توضیح داد: البته در طول سال نیز تعدادی کتاب به وسیله خود دانش آموزان یا خیرین برای تجهیز منابع این کتابخانه ها اهدا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "87 درصد دانش آموزان زنجانی کتاب دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "87 درصد دانش آموزان زنجانی کتاب دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید