آیا این سبزی فوق العاده کلید زندگی طولانی تر و سالم تر است؟

به گزارش وبلاگ بروز، کلم بروکلی یکی از سبزیجات کلمی است که تحقیقات نشان می دهند ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش داده و باعث کاهش سطح قند خون در بین مصرف کنندگان می گردد. این سبزی غنی از ویتامین است و می تواند تغییری را که سلول های مان با افزایش سن متحمل می شوند معکوس سازد که منجر به کاهش متابولیسم می گردد که محرک احتمالی سرطان، بیماری قلبی و بیماری های عصبی مانند پارکینسون است.

آیا این سبزی فوق العاده کلید زندگی طولانی تر و سالم تر است؟

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از دیلی تلگراف، شواهد زیادی وجود دارند که نشان می دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به اندازه 14 درصد کاهش می دهد.

خوردن کلم بروکلی به شکل کامل باعث می گردد ریزمغذی های موجود در آن از فیبر گرفته تا مواد معدنی در روده پردازش شوند و این کار معمولا در سطوح بالاتری در مقایسه با نسخه های پخته شده یا قرص های حاوی مکمل صورت می گیرد.

برای مثال، استخراج گلوکورافانین و قرار دادن آن در کپسول می تواند نتایج مشابهی با سوپ حاوی بروکلی داشته باشد، اما تنها در صورتی که چندین نوع بسیار بزرگ به طور همزمان مصرف گردد.

منبع: فرارو

به "آیا این سبزی فوق العاده کلید زندگی طولانی تر و سالم تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا این سبزی فوق العاده کلید زندگی طولانی تر و سالم تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید