آی ام جی؛ بزرگترین پارک هیجان انگیز سرپوشیده جهان در دبی، تصاویر

به گزارش وبلاگ بروز، پارک آی ام جی IMG دبی را به عنوان یکی از عظیم ترین پارک های موضوعی سر پوشیده جهان است. این شهربازی فوق العاده یکی از بهترین و جذاب ترین مکان های دبی است که سالانه بسیاری از گردشگران و گردشگر هایی که به این شهر می آیند، حتما به این پارک هم سری می زنند. برای یک ماجراجویی فوق العاده آماده اید؟

آی ام جی؛ بزرگترین پارک هیجان انگیز سرپوشیده جهان در دبی، تصاویر

همانطور که گفتیم، آی ام جی عظیم ترین پارک هیجان انگیز سرپوشیده در سراسر جهان است که در دبی ساخته شده است. آی ام جی یا جهانی ماجراجویی دبی (IMG Worlds of Adventure) یک پارک موضوعی سرپوشیده است. این پارک به 4 قسمت مختلف تقسیم می گردد. با این که هر کدام از قسمت های این پارک بسیار جذاب هستند اما در بین این 4 قسمت، 2 قسمت هستند که به 2 اسم مشهور در جهانی کارتون ها اختصاص یافته و از مشهوریت بسیار زیادی برخوردار هستند.

این 2 بخش عبارتند از کارتون نتورک (Cartoon Network) و مارول (Marvel) که بسیار معروف هستند. می خواهیم که در ادامه شما را با قسمت های مختلف پارک آی ام جی دبی برای ماجراجویی های مختلف به شما معرفی نماییم. در این پارک، بلوار آی ام جی و دره گمشده دایناسورها بسیار معروف و محبوب هستند و به طور معمول بسیار شلوغ هستند.

البته باید این را بگوییم که این دو قسمت دقیقا بر اساس طراحی گروه طراحی آی ام جی ساخته و پرداخته شده است و از جایی کپی برداری نشده اند. دمای هوای این پارک روزانه به صورت منظم کنترل می گردد. این مجموعه وسعتی معادل با 140 هزار مترمربع را در خود دارد. این پارک تفریحی و موضوعی در طول روز می تواند از 20 هزار جهانگرد و جهانگرد میزبانی نماید.

پارک آی ام جی دبی در واقع مجموعه ا عظیم است که برای ماجراجویی در خود، هزاران جاذبه تفریحی هیجان انگیز همچون: انواع ترن های هوایی و وسایل بازی هیجان انگیز و جذب نماینده با موضوع کاراکترهای کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک دارد. این پارک دارای مجموعه سینمایی با 12 پرده، رستوران و فروشگاه های کوچک و عظیم هستند که تنها ابعاد رفاهی این مجموعه هستند.

تم های این پارک متفاوت هستند و دارای موضوعاتی همچون: مارول، ماجراجویی در جهانی دایناسورهای گمشده و دره گمشده، کارتون نتورک و بلوار آی ام جی می باشد. این پارک معروف، بخشی از پروژه شهر عربی و بخشی از دبی لند است که به خاطر وجود و بروز بحران اقتصادی در سال 2008 متوقف شد. این پارک در حال حاضر 3/6 میلیارد درهم ارزش دارد.

این مجموعه در منطقه تجاری، تفریحی و مسکونی شهر عربی در جهت شیخ محمد بن زاید قرار گرفته است. پارک آی ام جی، به صورت کلی دارای 17 وسیله تفریحی با موضوعی متفاوت است.

همان طور که پیش از این گفتیم، این پارک از چهار بخش موضوعی تشکیل شده است و علاوه بر این یک مجموعه سینمایی 12 پرده ای هم دارد. این پارک به طور معمول روزانه 10 هزار بازدید نماینده دارد و به صورت کلی گنجایش 20 هزار نفر را در خود دارد. حال به معرفی چهار بخش مختلف پارک می پردازیم. بخش کارتون نتورک در واقع بخش اول پارک آی ام جی دبی است. این قسمت بر اساس شخصیت های کارتونی نتورک طراحی شده است.

در این مجموعه از پارک، اولین سینمای 5 بعدی جهان با نام بن تن و عظیم ترین فروشگاه بن تن جهان واقع شده است. انواع رستوران، تعدادی فروشگاه و نمایش های زنده از دیگر تفریحات این بخش از پارک هستند. بخش مارول، بخش دوم این پارک است. مارول بر اساس کاراکترهای محبوب مارول طراحی و ساخته شده است. در این بخش از تفریحات هیجان انگیز و جذابی با موضوع شخصیت هایی همچون هالک، اسپایدر من، ثور و بسیاری از شخصیت های کارتونی محبوب دیگر وجود دارد که بی شک شما می توانید از آن بسیار لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که در این قسمت از پارک هم رستوران ها و فروشگاه های موضوعی وجود دارد. ماجراجویی دایناسوری در دره گمشده (Lost Valley-Dinosaur Adventure) را به عنوان سومین بخش از پارک آی ام جی دبی باید در نظر بگیریم. این بخش که مالکیت معنوی آن در اختیار شرکت آی ام جی است دارای رولر کوسترهای مختلف و دایناسورهای متحرک است و البته رستوران و فروشگاه های مختلف هم دارد.

در آخر به چهارمین بخش از پارک می رسیم. این قسمت از پارک، قسمتی برای خوشامد گویی به جهانگردان و هدایت آنها برای ادامه ماجواجویی در بخش های متفرقه و فرعی پارک است. ما حتما پیشنهاد می کنیم که برای ماجراجویی در این پارک به بخشی به عنوان هتل تسخیر شده وجود دارد. فکر می کنیم که دلیل هیجان و ترس این قسمت را درک نموده باید و عزمتان رابرای رفتن به این قسمت در پارک آی ام جی دبی گرفته باشید.

از مزایایی که این پارک برای مراجعینش در نظر گرفته است اسن است که دراین پارک شما می توانید از پارکینگ رایگانی که در این مجموعه وجود دارد و دارای ظرفیت بسیار بالایی نیز می باشد، استفاده نمایید. با این که این مجموعه بسیار امن است و همه وسایل آن از سطح کیفیت و ایمنی بالایی برخوردارند اما در این مجموعه مرکز یاری های اولیه در بخش دره گمشده آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به بازدید نمایندگان است تا اگر از فرط هیجان کسی غش کرد، بتوانند به سرع مراحل درمان را بر روی او شروع نمایند.

در این پارک از وسایلی همچون: مواد محترقه مثل انواع وسایل آتش بازی، داروهای غیرمجاز و مواد مخدر، لباس های کارتونی، حیوانات خانگی، اسکیت، اسکوتر یا کفش های چرخ دار، جایگاه های تاشو، سلفی استیک و سه پایه می باشد.

این مجموعه در جهت شیخ محمد بن زاید در کنار دهکده جهانی و در مرکز دبی قرار گرفته است. این مجموعه در تاریخ 31 آگوست 2016 افتتاح شد و 140 هزار متربع هم مساحت دارد. پارک آی ام جی دبی درتمام طول سال فعال است. اگر به این پارک رفتید و خود را آماده ماجراجویی کردید، حتما تجربیات هیجان انگیز خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: گردشبان

به "آی ام جی؛ بزرگترین پارک هیجان انگیز سرپوشیده جهان در دبی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی ام جی؛ بزرگترین پارک هیجان انگیز سرپوشیده جهان در دبی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید