اضافه شدن 1180 تخت نو به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ بروز، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد 1180 تخت تازه از محل بهره برداری واحدهای اقامتی تاسیسات گردشگری به تخت های خراسان رضوی اضافه شده است.

اضافه شدن 1180 تخت نو به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ بروز، احمد دیناری اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد 27 طرح سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با حجم سرمایه گذاری 15 هزار و 700 میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری رسیده اند که برای 317 نفر ایجاد شغل تازه می نماید. وی اضافه نمود: این پروژه ها عبارتند از 5 هتل که شامل یک هتل 4 ستاره، یک هتل 3 ستاره و 3 هتل یک ستاره است.

بعلاوه یک هتل آپارتمان، یک مهمانپذیر، یک مرکز تفریحی، تفریح و گردشگری، 9 شرکت خدمات مسافرتی، اقامتگاه بوم گردی، خانه مسافر، مرکز صنایع دستی، میراث فرهنگی و ... است.

دیناری ادامه داد: از محل بهره برداری واحدهای اقامتی تاسیسات گردشگری فوق تعداد 1180 تخت تازه به تخت های خراسان رضوی افزوده شده است. توزیع و پراکندگی این طرح ها نیز در شهرستان های مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، تایباد، خواف، سرخس و باخزر است.

وی یادآور شد: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی استان در طول 2 سال، 50 درصد و میانگین مدت اقامت زائران نیز 3 شب بوده است.

منبع: دنیای سفر

به "اضافه شدن 1180 تخت نو به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 1180 تخت نو به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید