اعضای کتابخانه های عمومی همدان از اینترنت رایگان بهره مند می شوند

به گزارش وبلاگ بروز، عاطفه زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان با بیان اینکه 85 باب کتابخانه عمومی استان همدان به وای فای برای اتصال به اینترنت مجهز هستند، اضافه نمود: اعضای کتابخانه ها برای استفاده از این امکانات می توانند با پر کردن یک فرم و دریافت یک حساب کاربری از سامانه جامعه مدیریت خدمات اینترنت کتابخانه ها از این خدمت بهره مند شوند.

اعضای کتابخانه های عمومی همدان از اینترنت رایگان بهره مند می شوند

وی با بیان اینکه اعضای کتابخانه ها باید از حساب کاربری اینترنت خود در تلفن همراه استفاده نمایند گفت: در این طرح اندازه حجم دانلود نسبت به احتیاج و حوزه کاری افراد قابل تعریف است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اعلام کرد: افرادی که عضو کتابخانه نیستند می توانند ابتدا عضو کتابخانه شده و سپس نسبت به استفاده از این خدمات اقدام نمایند.

وی یادآور شد: افراد پس از مراجعه به کتابدار و دریافت کاربری خود به سایت ap.ketab.pl مراجعه نموده و از اینترنت رایگان برای فعالیت های مطالعاتی و تحقیقاتی خود استفاده نمایند.

زارعی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان استفاده از پایگاه اطلاعاتی فارسی و لاتین همانند نورمگز و مگاپیپر برای اعضای کتابخانه های عمومی به ویژه محققین و دانشجویان فراهم شده است، مطرح نمود: ما اشتراک این پایگاه های اطلاعاتی را خریداری نموده و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده ایم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اعضای کتابخانه های عمومی همدان از اینترنت رایگان بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کتابخانه های عمومی همدان از اینترنت رایگان بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید