بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله؛ یک انیمۀ فوق العاده و بی نقص

به گزارش وبلاگ بروز، بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله یک سریال انیمۀ بی نقص و درجه یک است که همه چیزش در عالی ترین سطح ممکن واقع شده است؛ از جلوۀ بصری و موسیقی تاثیرگذارش گرفته تا شخصیت های مجذوب کننده و داستان ماورائی و پیچیده اش.

بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله؛ یک انیمۀ فوق العاده و بی نقص

وبلاگ بروز | سریال انیمۀ بلیچ با 366 قسمت یکی از مشهورترین و طولانی ترین سریال های انیمۀ دهه های اخیر بود که از سال 2004 تا سال 2012 پخش می شد. داستان این انیمه در دنیایی خیالی و ماورائی می گذشت که آدم ها، روح ها و دروگران روح را شامل میشد. دروگران روح نژادی از ارواح هستند که بر جریان ورود و خروج ارواح بین دنیای آدم ها و دنیای ارواح نظارت می نمایند.

به گزارش وبلاگ بروز ؛ شخصیت اصلی انیمۀ بلیچ ایچیگو کوروساکی است که به نحوی قدرت های یک دروگر روح را به دست می آورد و حالا باید از این قدرت برای یاری به آدم ها و ارواح آن ها استفاده کند تا زندگی صلح آمیزی داشته باشند. بخشی از وظیفۀ او هم مبارزه با ارواح شرور و خطرناک است.

حالا بعد از ده سال سریال تازۀ بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله دوباره ما را به همین دنیای شگفت انگیز برمی گرداند. این سریال تازه از همان قسمت اولش درخشان و مجذوب کننده ظاهر شده و علاوه بر اینکه هواداران سریال قبلی را به هیجان آورده، برای تازه واردان هم چشمگیر و مجذوب نماینده بوده است. جنگ خونین هزارساله اصلا وقت را تلف نمی نماید و از همین ابتدا ما را وارد صحنه های نبرد می نماید؛ نبرد هایی هیجان انگیز بین انواع مختلف ارواح شرور ترسناک و دروگران روح.

قسمت اول به خوبی ما را با شخصیت ها و قدرت های ماورائی و عجیب آن ها آشنا می نماید و مقدمۀ داستانی ای را شکل می دهد که بی صبرانه مشتاق تماشای ادامۀ آن می شویم. در این سریال قهرمانان باید با یک گروه از نیرو های شرور موسوم به کویینشی مبارزه نمایند. اعضای کویینشی شکارچیان ارواح سرگردان آدم ها هستند. این گروه در قسمت اول بسیار ترسناک و نیرومند نشان داده می شوند و این مجذوب کنندهیتِ مبارزه های سریال را بیشتر می نماید. هر دو طرف مبارزه قدرتمند هستند و این باعث می گردد که صحنه های نبرد آن ها خارق العاده و تماشایی باشد.

البته فقط داستان و شخصیت ها نیستند که مجذوب کنندهند؛ جلوۀ بصری انیمه و رنگ ها و درخشش های آن هم مسحورنماینده و زیبا از کار درآمده اند. این را باید در کنار موسیقی تاثیرگذار و درجه یک سریال بگذاریم که شکوهی حماسی و هیجان انگیز دارد و حال و هوای پر از خون و حماسۀ سریال را به برترین نحو به مخاطب منتقل می نماید.

وسط اینهمه مبارزه های خونین و بزرگ و این همه شخصیت های ترسناک و خشن (مثل پادشاه کویینشی ها)، گاهی شوخی هایی را هم می بینیم که از قضا بسیار جاافتاده و دلپذیر از کار درآمده اند و لایه ای مفرح و شاداب به کل داستان اضافه می نمایند.

مدت زمان قسمت اول کمتر از نیم ساعت است و با این حال در همین زمان کوتاه با کلی شخصیت و خطوط داستانی مختلف آشنا می شویم. واقعا می گردد گفت که حتی یک ثانیه از وقت هم هدر نرفته است؛ حتی یک صحنۀ اضافی هم وجود ندارد؛ همه چیز درست سر جای خودش است و همین چیزهاست که این سریال را به یکی از برترین انیمه هایی که تا به حال دیده ایم تبدیل می نماید. امتیاز خیره نمایندۀ 9.8 از 10 که قسمت اول سریال در سایت IMDb به دست آورده، نشانه ای از همین درخشش فوق العاده است.

خلاصه هر کسی که علاقمند به دنیای انیمه ها باشد و بخواهد وارد یک ماجراجویی طولانی و شگفت انگیز در دل یک دنیای خیال انگیز و رازآمیز بگردد، به هیچ وجه نباید بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله را از دست بدهد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید

به "بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله؛ یک انیمۀ فوق العاده و بی نقص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله؛ یک انیمۀ فوق العاده و بی نقص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید