برترین رستوران های دبی

به گزارش وبلاگ بروز، پاسخ به سوال های چی بخوریم؟ و به کدام رستوران برویم؟ در سفر هم کمی گیج نماینده و هم هیجان انگیز است. روبه رو شدن با انبوهی از غذاهای نو و طعم هایی که تا به حال امتحان نکرده ایم، قطعا سفرمان را مجذوب نماینده تر و به یادماندنی می نمایند. دبی هم شهریست که در آن هر نوع غذایی و برای هر سلیقه ای پیدا می گردد. در این مطلب برایتان از برترین رستوران ها و غذاها از فرهنگ های مختلف می گوییم تا در سفر به دبی از خوردن و چشیدن مزه های نو غافل نشوید.

برترین رستوران های دبی

Arabian Tea House Café

این کافه یا چایخانه عربی در محله تاریخی الفهیدی اولین مقصدیست که بهتان پیشنهاد می کنیم. اینجا قبلا خانه یک تاجر مروارید بوده و الان محلی برای غذاها و نوشیدنی های ویژه اماراتی است. در دکوراسیون و چیدمان کافه هم عکس هایی قدیمی از دبی را پیدا می کنید و در فضای باز و حال و هوای سنتی کافه، در میزی دنج می توانید بنشینید. برای صرف صبحانه، ناهار، شام و یا یک میان وعده به سبک دبی می توانید به این کافه سر بزنید و ساعتی را به گپ و گفت با هم سفرانتان بگذرانید.

Fish Beach Taverna

همانطور که از نام رستوران پیداست، در کنار ساحل و نزدیک به نخل جمیرا قرار گرفته و برترین جا برای خوردن غذاهای دریایی است. رستوران ساحلی ماهی فضایی صمیمی و راحت دارد و هم منظره دریا و هم منظرهی به آسمان خراش های دبی دارید. برای غذای اصلی می توانید ماهی و میگو شکم پر یا مرغ با سس مخصوص سفارش بدهید. دسر و نوشیدنی های مخصوص رستوران را هم نباید فراموش کنید.

Niloos Restaurant

در دبی هوس غذای ایرانی کردید؟ رستوران نیلو در منطقه امارات هیلز غذاهای اصیل و سنتی ایرانی سرو می نماید. می توانید با میرزا قنامی به عنوان پیش غذا آغاز کنید، سالاد شیرازی را به همراه خورش یا کباب سفارش بدهید، و با شله زرد غذا را به انتها ببرید.

La Petite Maison

این رستوران فرانسوی، اولین شعبه اش در پاریس و بعد در لندن افتتاح شد و پس از 10 سال تجربه در دبی، یکی از معروف ترین و برترین رستوران های دبی محسوب می گردد. در ابتدا چیزی که توجه تان را جلب می نماید، 2 گوجه فرنگی، 1 لیمو، و یک بطری روغن زیتون بر سر میز شماست که ترکیب رنگ زیبایی را به وجود آورده و توجه به جزئیات را در این رستوران نشان می دهد. همانطور که سرآشپز میخواهد، با هر تکه ای غذا سفری را به فرانسه تجربه می کنید. رستوران در نزدیک بزرگراه شیخ زاید و مرکز تجاری دبی قرار گرفته است.

TOMO

رستوران ژاپنی تومو، در طبقه 17ام برجی نزدیک به خیابان شیخ زاید قرار گرفته که دید شگفت انگیزی از دبی و برج خلیفه دارد. همه چیز در این رستوران، از منظره تا غذا و سرویس دهی، فوق العاده ست و به شما پیشنهاد می کنیم حتما در فضای بیرونی و باز رستوران بنشینید. برای آغاز می توانید از سوشی رول های معروف سفارش دهید و مرغ سوخاری ژاپنی را برای غذای اصلی امتحان کنید. از دسر و نوشیدنی های رستوران تومو هم نمی گردد گذشت.

La Serre Bistro & Boulangerie

اگر در مرکز شهر دبی هستید و دلتان هوس یک نوشیدنی به همراه شیرینی یا نان تازه نموده، به این مکان در بوتیک هتل ویدا سر بزنید. این کافه رستوران نان و شیرینی فرانسوی پخت می نماید و انتخابی عالی برای صبحانه و عصرانه است. البته رستوران منوی شام و ناهار هم دارد؛ پاستا، ریزوتو، غذای دریایی و سالمون تنها بخشی از غذاهای خوشمزه آن هستند.

Loca

رستوران لوکا غذاهای مکزیکی را در محیطی ساده و صمیمی سرو می نماید که به عنوان پاتوقی برای دیدنی مسابقات ورزشی هم شناخته می گردد. این رستوران نزدیک ساحل و خیابان جمیراست و در آن غذاهایی مانند ترتیلا را می توانید سفارش بدهید. اگر در پی جایی برای دیدنی یک بازی به همراه دوستانتان در سفر به دبی هستید، این رستوران برترین گزینه برای شماست.

SALT

هر شهری غذاهای خیابانی دارد و در ساحل کایت شهر دوبی، یک ون غذا را که نامش نمک است، پیدا می کنید. شاید مجبور باشید مدتی را در صف سفارش غذا بمانید اما مطمئن باشید که برگرهای معروف اینجا ارزشش را دارد. برگر گوشت یا مرغ، سیب زمینی سرخ نموده، و میلک شیک غذاهایی هستند که مردم را به ساحل و این ون می کشانند.

Pierchic

رستوران پیرچیک نه تنها یکی از برترین رستوران های دبی، بلکه لقب رمانتیک ترین رستوران شهر را هم از آن خودش نموده. این رستوران بر روی آب ساخته شده و از آن می توان برج العرب را به راحتی دیدن کرد. رستوران به منوی ایتالیایی اش معروف است اما در آن غذاهای گیاهی و دریایی هم طبخ می گردد. عصر و به صرف شام، برترین موقع برای رفتن به اینجاست تا از منظره بی نظیر غروب هم استفاده کنید.

Downtown Toko

یکی دیگر از برترین رستوران های دبی، رستوران توکو در مرکز شهر است که بسیاری را برای منوی غذاهای آسیایی اش جذب می نماید. فضای رستوران هم چشم نواز و آرامش بخش بوده و از سالمون تند سوخاری، بال مرغ مزه دار شده با لیمو و نمک، و تاکوی آواکادوو و ماهی تن رستوران به راحتی نمی گردد گذشت.

در دبی با هر ذائقه غذایی که باشید، رستوران مورد نظرتان را می توانید پیدا کنید. البته که فهرست برترین رستوران ها در دبی بالا بلندتر از اینهاست، اما معروف ترین ها را برایتان گلچین کردیم. اگر شما هم تجربه صرف غذا در یکی از رستوران های دبی را دارید، برای ما و خوانندگان وبلاگ بروز تریپ از غذای مورد علاقه تان بگویید.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین رستوران های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید