تمدید ثبت نام در آزمون جامع سراسری گردشگری

به گزارش وبلاگ بروز، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تمدید ثبت نام در آزمون جامع سراسری گردشگری صورت گرفت.

تمدید ثبت نام در آزمون جامع سراسری گردشگری

مهلت ثبت نام آزمون جامع سراسری گردشگری شنبه دهم اردیبهشت به سرانجام می رسید که با توجه به تاخیر بعضی استانها در پیگیری پفراینده های فراگیران و تایید تقاضای آنها، مهلت این ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 تمدید شد.

زاهد شفیعی، مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری در بخشنامه ای که به استانها و موسسات آموزشی فرستاد، تاکید نموده است پس از سرانجام زمان ثبت نام به هیچ درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بعضی از فراگیران که برای آزمون های گردشگری ثبت نام نموده اند، گفتند: با وجود آنکه بیشتر از یک هفته تا 10 روز از ثبت نام آنها در سامانه آزمون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میگذرد، اما همچنان منتظر تایید استان مربوطه هستند و فرایند ثبت نامی آنها با وجود به سرانجام رسیدن مهلت اولیه ثبت نام هنوز تکمیل نشده است.

آزمون جامع گردشگری در هفت دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان زمین گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب در طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری در روز ششم خرداد 1401 بصورت مجزا و سراسری برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی

به "تمدید ثبت نام در آزمون جامع سراسری گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام در آزمون جامع سراسری گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید