جزیره مالت ، جذابیت های سفر به این جزیره

به گزارش وبلاگ بروز، جزیره کوچک مالت را می توان به عنوان گنجینه ای شگفت انگیز در بین جزایر جهان به حساب آورد. سایت های باستانی شهرهای زیبا و به همراه سواحلی بی نظیر جزیره مالت را امروزه در صدر جدول مکان های گردشگری قرار داده است. شما می توانید در ساحل از آرامش این جزیره لذت ببرید و از غذاهای مدیترانه ای یا گردش در میان قسمت های باستانی این جزیره لذت ببرید.

جزیره مالت ، جذابیت های سفر به این جزیره

1-hagar qim and mnajdra

این معبد متعلق به زمان ماقبل تاریخ است و در قسمت جنوبی ساحل جزیره مالت کشف شد که در بالای صخره ای مشرف به جزایره کوچک filfla قرار گرفته است. تاریخچه این معبد به 3600-3200 قبل از میلاد برمی گردد . قسمت hager qim متشکل از چندین اتاق بیضی شکل به هم پیوسته است که شکل و آرایش خاصی ندارند که کاملا با معابد موجود در جزیره که شیوه ساخت خاصی دارند کاملا فرق دارد. اما حدود 700 متر دورتر از hager qim معبد mnajdra قرار گرفته که متشکل از 3 معبد است که در یک مدار ساخته شده اند و از لحاظ معماری، طراحی خاص با معابد دیگر فرق دارد. این معبد با طرح سه پره ای و گرایشی کاملا متفاوت در این منطقه ساخته و پرداخته شده است. این معابد باستانی با چشم انداز رو به دریای خود به بازدیدنمایندگان تور مسافرتی منطقه امکان اکتشاف و تجربه ای متفاوت می دهند.

2-st. johns co-cathedral

مرکز مالت، شهر والتا، کلیسای جامع بی نظیری را در خود جای داده است. ابن بنا مثال شاخص و فوق العاده ای از معماری باروک است. نمای بیرونی این کلیسا کاملا فریبنده نظر میرسد. اما معماری داخلی این کلیسا شباهت زیادی به یک قلعه دارد. درون این کلیسا چنان مملو از تزئینات و هنرهای کم نظیر و بی همتا است که چشم هر گردشگری را به سوی خود خیره می سازد. این کلیسا در سال 1572 تکمیل شد که به به وسیله خانواده های نجیب زادگان اروپایی ساخته شد. شوالیه هایی که از مالت در برابر حمله ترک ها دفاع کردند پس از پیروزی خود شهر والت و کلیسای جامع این شهر را در منطقه بنا کردند.

3-blue lagoon bay

جزیره کوچک کومینو بین جزایر اصلی مالت و گزو واقع شده است. این خلیج موقعیتی فوق العاده و باور نکردنی را در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی قرار می دهد. این جزیره به حدی کوچک است که هیچ گونه ماشینی اجازه ورود به آن را ندارد و خالی از سکنه است. این جزیره به یک هتل کوچک مجهز است. گردشگر هایی که قصد دارند در قالب تور یک روزه به این جزیره سفر نمایند به وسیله قایق های پرسرعت در ساعات مختلف روز به این جزیره رفت و آمد می نمایند. این تالاب زیبا این امکان را در اختیار گردشگران قرار داده که در این منطقه به شنا یا غواصی بپردازند یا در شن و ماسه های سفید این جزیره از سکوت و آرامش آن لذت می برند.

4-mdina

مدینا یک شهر باستانی است. دیوار کشیده شده اطراف این شهر حالتی خاص و جادویی به این شهر بخشیده. احتمال می رود که اولین ساکنان این شهر فنیقی هایی باشند که 700 سال قبل از میلاد در این ناحیه سکونت داشته اند. استحکامات عالی این شهر به وسیله حاکمان عرب و امپراتوری نورمن به شهر اضافه شده است. این شهر زمانی مرکز قدیمی مالت بوده و به عنوان یکی از جذابیت های انواع تور مسافرتی محسوب می گردد که امروزه به شهر ارواح تبدیل شده است . زندگی در این شهر به وسیله گردشگر های جهانگردی که مایل به بازدید از این شهر باستانی هستند به این شهر می اید اما ساکنان دائمی این شهر تنها 300 نفر میباشند. می توانید برای بازدید از این شهر انواع تور یک روزه را ترتیب ببینید و از جای جای آن بازدید کنید.

منبع: همگردی

به "جزیره مالت ، جذابیت های سفر به این جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مالت ، جذابیت های سفر به این جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید