جزییات عرضه اولیه عالیس

به گزارش وبلاگ بروز، جزئیات عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عالیس چناران اعلام شد.

جزییات عرضه اولیه عالیس

عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عالیس چناران در نماد عالیس از شنبه 6 خرداد 1402 آغاز می گردد. روش عرضه در این معامله ترکیبی است.

تعداد کل سهام قابل عرضه 300 میلیون و 12 هزار سهم معادل 12 درصد از کل سهام شرکت است و حداکثر تعداد سهام قابل خریداری به وسیله هر کد در مرحله اول یک میلیون و 429 هزار سهم اعلام شده است.

بعلاوه حداکثر تعداد سهام قابل خریداری به وسیله هر شخص حقیقی و حقوقی در مرحله دوم 500 سهم خواهد بود.

شرکت بهار رز عالیس چناران به صورت سهامی خاص تاسیس و 21 آذر سال 88 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری مشهد به ثبت رسید و از اول تیر سال 94 آغاز به بهره برداری کرد. مرکز اصلی شرکت در مشهد و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی چناران واقع است.

این شرکت اول تیر سال 99 اقدام به تحصیل 51 درصد سهام دارای حق رای شرکت توسن پخش ستاره کیش، 30 آذر سال 99 اقدام به تحصیل 99 درصد سهام دارای حق رای شرکت چشمه نوشان خراسان و 99 درصد سهام دارای حق رای شرکت نیک رز چناران کرد.

عالیس با تأسیس شرکت بهار رز عالیس چناران، اقدام به فراوری انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی ها از جمله ماست میوه ای، شیر میوه ها، انواع آب میوه ها، شیرهای طعم دار، شیر ساده و دوغ اسپتیک نموده و این محصولات به یاری مدرن ترین فناوری های روز جهان فراوری و به بازار عرضه می شوند.

منبع: فرارو

به "جزییات عرضه اولیه عالیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات عرضه اولیه عالیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید