حضور ششمین پاویون ملی چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی

به گزارش وبلاگ بروز، امیرهومن محمدی نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برپایی ششمین پاوپون ملی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات، گفت: در کوشش ایم صادرات در صنایع چاپ و بسته بندی به توسعه ای پایدار برسد و حضور ایران در نمایشگاه چاپ امارات با همین هدف انجام می گردد.

حضور ششمین پاویون ملی چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی

وی اضافه نمود: دیدگاه هیات مدیره و اتاق فکر این اتحادیه توانمندسازی پایدار صادرات در بخش چاپ و بسته بندی بوده است و به همین منظور در سال های گذشته تدارک حضور صنعت گران به صورت غرفه گذار و هیات های تجاری تخصصی در معتبهترین نمایشگاهای دنیای فراهم شده است.

محمدی با اشاره به نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی نیز بیان کرد: اگر به یک دهه گذشته نگاهی کنیم، با مرور فعالیت غرفه گذاران در پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران، شاهد پیروزیت شرکت های غرفه گذار در عرصه صادراتی حتی در شرایط سخت تحریم خواهیم بود.

وی تاکید نمود: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران همواره با تکیه بر دانش تخصصی صاحب نظران این حوزه کوشش دارد تا صادراتی پایدار را برای صنعتگران بخش چاپ و بسته بندی کشور مهیا کند.

به گفته نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران، در این زمینه با آنالیز نمایشگاه های چاپ منطقه خاورمیانه و انتخاب بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها بعلاوه هدف گذاری دقیق و کاربردی اقدام به حضور در قالب پاویون اقدام می گردد.

محمدی با اشاره به اهمیت و صندلی نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی در خاورمیانه و شمال آفریقا، شرح داد: همزمانی این دوره از نمایشگاه با بزرگترین نمایشگاه دنیا - اکسپو دبی2020- فرصت مغتنمی برای ما فراهم نموده تا توان صادراتی این بخشی از صنایع چاپ و بسته بندی ایران را در معرض دید بازدیدکنندگان پرشمار بین المللی قرار دهیم.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در ادامه گفت: برگزاری یک پاویون بین المللی کاری بسیار سخت و زمان بر است، اما ما در اتحادیه صادرکنندگان با باور اینکه تمام توان تشکلی خود را در راستای پیشبرد اهداف ملی و مقابله با تحریم های ناجوانمردانه و استحکام اقتصاد مقاومتی به کار خواهیم گرفت تا حضور صنعتگران ایرانی در چنین محافلی مستمر، باشکوه و متفاوت باشد.

وی تاکید نمود: در این زمینه امیدواریم ششمین پاویون ملی صنایع چاپ و بسته بندی ایران در این بزنگاه مالی پیروز تر از همواره ظاهر گردد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی از 23 تا 25 آذر در شهر دبی کشور امارات متحده برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور ششمین پاویون ملی چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ششمین پاویون ملی چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید