حمایت همه جانبه از استار ت آ پ های آنلاین

به گزارش وبلاگ بروز، دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در دروان شیوع کرونا استارت آپ های آنلاین تمامی احتیاج های مردم را رفع می سازند.

حمایت همه جانبه از استار ت آ پ های آنلاین

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ بروز، پرویز کرمی در مراسم رونمایی از بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه آنلاین، دیجیتال و هوشمندسازی که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید، اظهار کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری میخواهد از تمامی استار ت آپ های فعال در کشور حمایت کند.

وی اضافه نمود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور کمیته ویژه ای را برای مقابله با این بیماری در کشور تشکیل داده است. اعضای این کمیته در کوشش هستند تا با همکاری شرکت های دانش بنیان مسائل کشور در شرایط کنونی را برطرف نمایند.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: در شرایطی که بهتر است مردم در خانه بمانند و فعالیت های روزانه خود را به صورت آنلاین انجام دهند معاونت علمی ریاست جمهوری پویشی به نام کرونا پلاس را طراحی نموده است.

کرمی مطرح نمود: هم اکنون استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه های مختلف آنلاین با مسائلی روبه رو هستند که طبق آنالیز های اجرا شده با برطرف این مسائل می توانند قوی تر از گذشته فعالیت خود را ادامه دهند.

وی اعلام نمود: حمایت اقتصادی به صورت وام و بلاعوض و تسهیل در فرآیند تبدیل استارت آپ به شرکت دانش بنیان بخشی از برنامه معاونت علمی ریاست جمهوری در پویش کرونا پلاس است.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: حوزه آموزش آنلاین اکنون استارت آپ های بزرگی در کشور فعالیت می نمایند که معاونت علمی می خواهد آن ها را به وسیله رسانه ها به عموم مردم معرفی کند.

کرمی گفت: فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و معرفی استارت آپ های مختلف هدف پویش کرونا پلاس است. همه باید از فرصت کرونا استفاده نموده و سبک و دید جدیدی نسبت به استارت آپ های حوزه های در کشور را به وجود بیاورند.

انتهای پیغام/4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "حمایت همه جانبه از استار ت آ پ های آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت همه جانبه از استار ت آ پ های آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید