خبرنگاران اکیپ شبکه بهداشت ودرمان خمیر در اسکله بندرپهل مستقر شد

به گزارش وبلاگ بروز، بندرعباس- خبرنگاران- اکیپ شبکه بهداشت ودرمان خمیر در راستای پیشگیری و کنترل ییماری کرونا از امروز چهارشنبه در اسکله بندرپهل مستقر شده و کار غربالگری و تب سنجی از مسافران را انجام می دهد.

خبرنگاران اکیپ شبکه بهداشت ودرمان خمیر در اسکله بندرپهل مستقر شد

فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: اسکله بندرپهل به عنوان مهم ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت وآمد شهروندان شهرستان های خمیر و قشم مورد استفاده قرار می گیرد که باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت مسافران وگردشگران در این محدوده اندیشیده گردد.

میرهاشم خواهان روز چهارشنبه در گفت وگو باوبلاگ بروز اضافه نمود: در این راستا خدمه شناورها به ماسک و لوازم بهداشتی مجهز هستندو آموزش های لازم جهت ضدعفونی کردن شناورها نیز اجرا شده است.

وی بیان داشت: درحال حاضر بیمارستان نیاپور خمیر نیز برای پذیرش بیماران مبتلا به این ویروس (کرونا) در حالت آماده باش قراردارد.

فرماندار بندرخمیر با اشاره به کاهش مسافران نسبت به روز گذشته بیان داشت: در این راستا هشدارهای آموزشی و بهداشتی لازم به شهروندان، مسافران و گردشگران و خدمه شناورها ارائه شده است.

خواهان اظهارداشت: همچنین نکات و توصیه های بهداشتی به شهروندان از سوی شبکه بهداشت ودرمان و ادارات و به وسیله رسانه ها و کانال های مجازی به مردم اطلاع رسانی شده و حتی بنرهای آموزشی در سطح شهر نصب شده است.

وی همچنین از شهروندان خواست از سفر غیرضروری به سایر مناطق خودداری نمایند تا با رعایت اقدامات ومراقبت های پیشگیرانه، از گسترس بیماری کرونا جلوگیری گردد.

شهرستان بندرخمیر بواسطه فاصله نزدیک با قشم، پل ارتباط دریایی حمل ونقل خودرو و مسافر بوسیله لندینگ کرافت ازبندرپل به لافت است.

اسکله بندرپهل در 70 کیلومتری بندرعباس و سه کیلومتری روستای پل و در 18 کیلومتری بندرخمیر قرار گرفته است و کوتاه ترین جهت دریایی تا جزیره قشم است.

روزانه بویژه در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی تعداد زیادی مسافر و خودرو به وسیله این محل(بندرپهل) راهی قشم می شوند.

شهرستان بندرخمیر، یکی از شهرهای ساحلی استان هرمزگان است که در 75 کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اکیپ شبکه بهداشت ودرمان خمیر در اسکله بندرپهل مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکیپ شبکه بهداشت ودرمان خمیر در اسکله بندرپهل مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید