دفن خودروها زیر انبوه برف در بوفالو

به گزارش وبلاگ بروز، سرمای شدید در طول طوفان زمستانی و برف و بوران کم سابقه در ایالات متحده، شبکه برق این کشور را به طور جدی تحت تاثیر قرار داده است.

دفن خودروها زیر انبوه برف در بوفالو

به گزارش وبلاگ بروز، در طول هفته گذشته به علت سرمای شدید، وسایل گرمایشی در منطقه ها سرمازده آمریکا روی آخرین درجه خود بوده اند و شرکت های برق به سختی می توانستند برق کافی برای ادامه کار همه آن ها را فراهم نمایند.

بعضی از آن ها از افراد خواستند تا درجه حرارت وسایل گرمایشی خود را کم نمایند و بعضی نیز به اجبار مجبور به قطع برق خانه ها شدند.

ان پی آر نیز گزارش داده که توفان زمستانی و کولاک در شهر بوفالو در استان نیویورک تلفات زیادی برجا گذاشته و این امر باعث شده تا مقامات شهری و استانی به خاطر عدم آمادگی در برابر این بحران سرزنش شوند.

طوفان زمستانی و کم سابقه در آمریکای شمالی که همزمان با جشن کریسمس منطقه های از کانادا و آمریکا را در بر گرفت، باعث قطع شدن جریان برق، سرگردانی انبوه مسافران در فرودگاه ها و محبوس شدن ساکنان در منازل خود شد.

تبعات ناشی از سرمای بسیار گزنده و برف و بوران شدید علاوه بر مختل کردن جریان عادی زندگی، جان دست کم 60 نفر را نیز گرفته است.

بسیاری از این قربانیان در تصادفات جاده ای جان باختند. کارشناسان در روز هایی که توفان زمستانی بخش هایی از دو کشور را فرا می گرفت هشدار داده بودند که کاهش دما در سراسر آمریکا و کانادا می تواند تنها در مدت پنج تا 10 دقیقه منجر به یخ زدگی پوست گردد.

منبع: فرارو

به "دفن خودروها زیر انبوه برف در بوفالو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفن خودروها زیر انبوه برف در بوفالو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید