سریع ترین شیوه یادگیری آیلتس

به گزارش وبلاگ بروز، آموزش خصوصی آیلتس، از ویژگی هایی برخوردار است که برای بعضی افراد، می توانند بسیار مناسب و مجذوب کننده باشند؛ اما برای بعضی دیگر، کاملا برعکس! نکته مهم، این است که هنگام ثبت نام کلاس آیلتس، آموزشی را انتخاب کنید که با آن، بیشتر از انواع دیگر آموزش ها احساس راحتی می کنید. فرایند یادگیری زبان و شرکت در آزمون آیلتس، ممکن است کمی چالش برانگیز باشد؛ پس تا جای ممکن، نباید چالش دیگری به آن اضافه کنید! حال سوال پیش می آید که چرا باید آموزش خصوصی آیلتس را انتخاب کنید و مزایای آن چیست؟ ما در ادامه این مطلب، به این سوال شما پاسخ می دهیم.

سریع ترین شیوه یادگیری آیلتس

مقایسه کلاس های گروهی و آموزش خصوصی آیلتس

دو راه برای ثبت نام کلاس آیلتس پیش روی شماست؛ کلاس گروهی و کلاس خصوصی. هر دو مسیر، مزایا و ویژگی های خود را دارند و شما هستید که بسته به شرایطتان، باید یکی از این دو روش را انتخاب کنید. در ادامه، مقایسه ای بین آموزش گروهی و خصوصی انجام می دهیم تا تصمیم گیری برای شما آسان تر گردد.

مزایای کلاس گروهی

یکی از مهم ترین مزایای کلاس گروهی، این است که هزینه کمتری پرداخت می کنید. بعلاوه می توانید مهارت های گفتاری و شنیداری خود را بسیار سریع تر توسعه دهید؛ چرا که این مهارت ها در شما، هنگام تعاملتان با دیگران پیشرفت می نمایند. می توانید از دیگران مطالبی بیاموزید و به آن ها مطالبی یاد دهید که همین موضوع به شما در تثبیت دروس و تسلط پیدا کردن بر آن ها یاری می نماید. این روش، بیشتر مناسب کسانی است که از قبل، سطح زبان انگلیسی متوسطی داشته اند. (آیلتس: 4.5-6.0)

مزایای کلاس خصوصی

از مزایای کلاس خصوصی، این است که دروس، متناسب با سطح مطالعه و سرعت یادگیری شما آموزش داده می شوند؛ پس از کلاس عقب نمی مانید یا خسته نمی شوید، چرا که هر کلاس، فقط برای شماست! مورد دیگر، اینکه از برنامه زمانی انعطاف پذیر بهره می برید؛ یعنی می توانید برنامه کلاسی خود را با توجه به برنامه شخصیتان تنظیم کنید. به علاوه، می توانید انتخاب کنید که روی انواع دیگر یادگیری زبان انگلیسی، مانند انگلیسی عمومی، انگلیسی تجاری یا نوشتن آکادمیک کار کنید.

این روش، بیشتر مناسب کسانی است که به آموزش فشرده آیلتس برای مدت زمان محدود احتیاج دارند؛ بعلاوه احتیاج به توسعه مهارت های عمومی انگلیسی دارند، می خواهند سطح پیشرفته انگلیسی را برای مدرکی حرفه ای مانند پزشکی یا پرستاری یاد بگیرند و برای یک هدف خاص مثل نوشتن یک مقاله، احتیاج تسلط بیشتری روی زبان انگلیسی دارند.

اهمیت ثبت نام کلاس آیلتس در یادگیری زبان

بر کسی پوشیده نیست که موفقیت در آزمون آیلتس، کار دشواری است! از طرفی با توجه به اینکه شرکت در این آزمون، احتیاجمند صرف وقت و هزینه بسیار بالایی است، زمان بندی یادگیری دقیقیاحتیاجمند است، به زبان آموزان پیشنهاد می گردد که سعی و خطا ننمایند و به جای مطالعه خودخوان، در کلاس های آیلتس شرکت نمایند. در ادامه، به صورت کامل به بعضی مزایای ثبت نام کلاس آیلتس اشاره می کنیم.

درک مطالب را برای شما آسان تر می نماید

آزمون آیلتس، از 4 بخش اسپیکینگ (Speaking)، رایتینگ (Writing)، لیسنینگ (Listening) و ریدینگ (Reading) تشکیل شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس، به موفقیت در هر یک از این 4 بخش احتیاج دارید. هر کدام از این بخش ها، درس نامه و سوالات خود را دارند که تسلط بر آن ها به تنهایی کار دشواری است. با ثبت نام در کلاس آیلتس و خصوصا با استفاده از آموزش خصوصی آیلتس، این دشواری تا حدودی آسان می گردد.

ابهامی برایتان باقی نمی ماند

هنگامی که زبان را به صورت خودخوان می آموزید، اگر سوالی برایتان مطرح گردد یا به ابهامی بربخورید، شرایط کمی چالش برانگیز می گردد. با ثبت نام کلاس آیلتس، به یاری مدرس، می توانید این ابهامات را رفع کنید.

مدرسان شما را با انگیزه و ثابت قدم نگه می دارند

مسیر موفقیت در آزمون آیلتس، مسیری سخت و طولانی است. ممکن است در میانه راه، خسته شوید و حتی بخواهید از ادامه دادن، صرف نظر کنید. ارتباط با یک مدرس باتجربه به شما یاری می نماید تا با انگیزه بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. بعلاوه، با بهره گیری از آموزش خصوصی آیلتس، مدرس وقت بیشتری برای شما صرف می نماید و احتمال اینکه بی انگیزه شوید، کاهش می یابد.

زمان آماده شدن برای آزمون را کاهش می دهد

چنانچه برای شرکت در آزمون، وقت کافی ندارید، با داشتن یک برنامه سفارشی و یک مدرس خوب، احتمال موفقیت خود را در آزمون بالا می برید.

اعتماد به نفستان بالا می رود

بسیاری از افراد، هنگامی که از آن ها خواسته می گردد که به انگلیسی صحبت نمایند، عصبی می شوند و می ترسند یا اعتماد به نفس کافی برای این کار ندارند! مدرسان آیلتس، با روش های گوناگون به زبان آموزان یاری می نمایند که بر این ترس، غلبه نمایند و مهارت های خود را نشان دهند. تاثیر یک مدرس خوب، مخصوصا اگر از آموزش خصوصی آیلتس بهره ببرید، بسیار زیاد است.

منابع آموزش آیلتس

با وجود گزینه های زیادی که به عنوان منبع آیلتس معرفی می شوند، انتخاب برترین و مناسب ترین منبع، کار دشواری به نظر می رسد. با این حال، ما فهرستی از 5 کتاب برتر آمادگی برای آیلتس را آماده نموده ایم که در زیر به آن ها اشاره می کنیم. با انتخاب آموزش خصوصی آیلتس، حتی می توانید با انعطاف بیشتری منبع مورد مطالعه تان را انتخاب کنید.

1. Barrons Writing for the IELTS

فرقی نمی نماید که قصد شرکت در آزمون آکادمیک را دارید یا آزمون جنرال؛ این کتاب، همه اطلاعاتی را که برای قسمت رایتینگ آزمون آیلتس به آن ها احتیاج دارید، به شما می آموزد.

2. The Official Cambridge Guide to IELTS

برخلاف سایر کتاب های آمادگی آیلتس، راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس، هم برای متقاضیان آزمون آکادمیک و هم برای متقاضیان آزمون جنرال مناسب است. به علاوه اینکه، می توانید دانش خود را با 8 آزمون موجود در کتاب و یک راهنمای گام به گام برای هر بخش تقویت کنید.

3. Official IELTS practice Materials

این کتاب، نحوه ارزیابی هر بخش از آزمون آیلتس را شرح و نکات ارزشمندی را به زبان آموزان ارائه می دهد. بعلاوه، آزمون های متعددی دارد که سوالات آن ها، مشابه سوالات آزمون آیلتس است.

4. Road to IELTS

Road to IELTS از نظر فنی، کتاب نیست؛ بلکه یک دوره آنلاین تعاملی است که مقالات آزمایشی، فیلم های آموزشی و سایر تمرین های تعاملی را ارائه می دهد. این منبع در 3 نسخه مختلف موجود است که نسخه کامل آن، شامل همه اطلاعاتی است که برای آماده شدن برای آزمون آیلتس به آن ها احتیاج دارید.

5. IELTS Advantage

کانال آیلتس Advantage به صورت رایگان همه مباحث مرتبط با آزمون آیلتس را پوشش می دهد. بعلاوه اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه های مختلف مانند اضطراب قبل از امتحان و... به شما ارائه می دهد.

اگرچه منابع بین المللی زیادی برای آموزش آیلتس وجود دارند، اما چون زبان مادری شما، زبان انگلیسی نیست، به احتمال زیاد، آنچنان نمی توانید از آن ها بهره ببرید. پیشنهاد ما به شما، ثبت نام در کلاس آیلتس مجموعه آریام و بهره مندی از کلاس خصوصی آیلتس این مجموعه است. در این آکادمی، مطابق با برترین منابع موجود برای آزمون آیلتس که در بالا ذکر شدند، آموزش می بینید و برای موفقیت در آزمون آیلتس آماده می شوید.

سخن پایانی

کالج بین المللی آریام، برگزارنماینده دوره های متنوع زبان انگلیسی و آموزش خصوصی آیلتس با برترین کیفیت و با بهره مندی از جدیدترین منابع است. با شرکت در کلاس های این مجموعه، با سرعت بیشتری به سمت اهداف خود حرکت می کنید، از مزایای آموزش خصوصی آیلتس برخوردار می شوید و از برترین منابع بهره می برید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلاس آیلتس در مجموعه آریام به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و با آکادمی در ارتباط باشید.

منبع: فرارو

به "سریع ترین شیوه یادگیری آیلتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین شیوه یادگیری آیلتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید