سلسله، شهرستان قطب تولید مرغ در لرستان

به گزارش وبلاگ بروز، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: سلسله یکی از شهرستان های قطب تولید مرغ در استان است.

سلسله، شهرستان قطب تولید مرغ در لرستان

موسی خادمی امروز در جمع وبلاگ بروز در سلسله با اشاره به این که در این سفر چند طرح تولیدی خوب به بهره برداری رسید یا مورد بازدید قرار گرفت، اظهار کرد: طرح اول کشتارگاه راکد مرغ با ارزش سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد تومان بود که با فعالیت خوب جهاد کشاورزی، فرمانداری و بانک با هزینه یک میلیارد تومان به مدار تولید بازگشت.

وی ادامه داد: از آنجایی که سلسله یکی از شهرستان های قطب تولید مرغ در استان است وجود کشتارگاه لازم بود که امروز راه اندازی شد.

خادمی با اشاره به بازدید از طرح پرورش ماهی یک هزار و 500 تُنی این شهرستان، اعلام کرد: این طرح در عمل تا دو هزار و 500 تُن قابل افزایش است و یکی از ویژگی های مهم آن این است که از طرح های واگذار شده دولت به بخش خصوصی است.

استاندار لرستان با بیان این که واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی یکی از سیاست های اصلی دولت بود، شرح داد: طرح پرورش ماهی سردآبی دوآب سلسله به بخش خصوصی توانمندی واگذار شده که خود او تا به امروز 25 میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کرده و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: طرح دیگر مروبط به فردی بود که تا به امروز به صورت مشاغل کوچک و اصناف کار فیلترسازی انجام داده و الان می خواهد به تولید انبوه در شهرک صنعتی بپردازد.

خادمی با اشاره به این که فیلترسازی کاری مورد نیاز در کشور است، اعلام کرد: تعداد زیادی خودرو در کشور داریم که هر سال تولید می شوند و جزء لوازم مصرفی خودروهاست که باید در سطح استان تولید شود.

استاندار لرستان با اشاره به این که این واحد در حال حاضر با استان های همجوار نیز کار می کند، افزود: باید کمک کنیم طرحی که در ذهن این فرد وجود دارد به طور کامل اجرایی شود، هرچند درحال حاضر خط تولید کوچکی برای این طرح ایجاد شده است.

خادمی تأکید کرد: این سه طرح مرتبط با نیازهای منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سلسله، شهرستان قطب تولید مرغ در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلسله، شهرستان قطب تولید مرغ در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید