قیمت میلگرد، آهن آلات و توری پرسی امروز

به گزارش وبلاگ بروز، در دنیای امروزه، ساختمان سازی با پیشرفت قابل توجهی رو به رو بوده است. انسان ها با پیشرفت رو به جلو، نیازهای تازه و متنوعی را کشف می نمایند.

قیمت میلگرد، آهن آلات و توری پرسی امروز

در ساختمان سازی، برای افزایش استحکام و مقاومت، به ابزارهای متفاوتی احتیاج پیدا می کنید. یکی از مهم ترین نقش ها مربوط به میلگرد است. برای اینکه سازه شما از استحکام بالایی برخوردار باشد، استفاده از میلگرد الزامی است. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت روز میلگرد

از میلگرد به طور گسترده در ساختمان سازی استفاده می نمایند تا در زمان زلزله و وارد شدن فشار به سازه، مانع از جابجا شدن آن در بتن گردد. میلگردهای فراوریی در سایز، میزان و قطرهای متنوعی ساخته می شوند . علاوه بر این قیمت میلگرد هر کارخانه با کارخانه دیگر فرق دارد،. برای استعلام قیمت این مقطع فولادی، می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید.

تاریخچه ساخت و فراوری میلگرد

تا سال 1878 میلگردها بدون هیچ گونه استانداردی فراوری می شدند. در این سال، تادئوس، هیات اولین استاندارد فراوری میلگرد فولادی را ارائه داد. این روش از سال 1900 میلادی محبوبیت بیشتری پیدا کرد، به طوری که تا دهه 1950 بیشتر فراورینماینده های مصالح ساختمانی به فراوری میلگرد دست زدند. از طرف دیگر مهندسان عمران و شرکت های ساخت خانه برای تقویت بتن در سازه های خود از میلگردها استفاده کردند. در این میان، روش فراوری میلگرد نیز پیشرفت زیادی داشت به گونه ای که در نهایت برترین میلگرد برای تقویت بتن ها مورد استفاده نهاده شد.

کاربرد میلگرد

میلگرد، یکی از مصالح اصلی در صنایع مختلف است. مهم ترین کاربرد این مقطع فولادی در ساخت وساز است. هدف اصلی از کاربرد میلگرد در ساخت وساز، افزایش مقاومت سازه به وسیله افزایش مقاومت کششی بتن است این محصول فشار کششی واردشده به بتن را دریافت کرده و به این ترتیب، مانع از ایجاد ترک های بزرگ و جدی در آن می گردد.

توری پرسی چیست؟

توری پرسی یکی از محصولات ساخته شده از مفتول های فلزی است. تار و پود توری های پرسی از جنس مفتول های فلزی بوده و در محل تلاقی آن ها، تار و پود به هم بافته شده اند. توری های پرسی دارای کاربرد زیادی در صنعت هستند. قیمت توری پرسی مانند دیگر مقاطع فولادی به صورت روزانه دچار نوسانات بسیاری می گردد، به همین علت بهتر است برای استعلام قیمت روز و دقیق این محصول با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید.

سیم خاردار چیست؟

امروزه تنوع زیادی در انواع مقاطع فولادی وجود دارد البته در کنار این تنوع محصولات، تنوع در کاربردها و ویژگی ها نیز وجود دارد. سیم خاردار یکی از مقاطع فولادی است که برای عموم افراد آشناست. به طور کلی سیم خاردار از دسته محصولات مفتولی است و یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین محصولات مفتولی برای حصاربندی، جداسازی و ایجاد امنیت است که در بیشتر منطقه ها قابل استفاده است .

سیم خاردار حلقوی و خطی

سیم خاردارهای حلقوی با بست هایی که در داخل خود دارند، بدین شکل ماندند و این بست ها باعث می گردد که سیم ها باز نشوند. ساختار سیم های خاردار به این شکل است که از یک سیم یا رشته مفتول به عنوان راستا و دو سیم دیگر به عنوان خار استفاده می گردد. سیم خاردارهای حلقوی به شکل حلقه حلقه هستند و جنس آن ها از فولاد گالوانیزه است. کاربرد سیم خاردار خطی با سیم خاردار حلقوی، فرق دارد. از سیم خاردار خطی برای منطقه ها ویژه ای نظیر باغ، زمین های کشاورزی و یا حتی حفاظت از ساختمان های نیمه کاره استفاده می گردد.

قیمت روز آهن آلات در فولادین

فولادین، یکی از بزرگترین تامیین نمایندگان مقاطع فولادی در کشور است که فعالیت رسمی خود را در بازار آهن در سال 1364 شروع نمود و در حاصل حاضر برای ارائه خدمات کامل تر به مشتریان عزیز اقدام به تاسیس وبسایت مجموعه نیز کرده است. برای استعلام قیمت آهن و دیگر مقاطع فولادی می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت میلگرد، آهن آلات و توری پرسی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میلگرد، آهن آلات و توری پرسی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید