پرسپولیس احتیاج به روانشناس گروهی دارد، گل محمدی اشتباه کرد

به گزارش وبلاگ بروز، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال تهران که حاشیه های فراوانی را نیز به همراه داشت، گفت: اولین بار نیست که دربی جنجالی می گردد. واقعا این بازی حساسیت های فراوانی دارد که قابل کنترل هم نیست.

پرسپولیس احتیاج به روانشناس گروهی دارد، گل محمدی اشتباه کرد

مربی پرسپولیس در دهه هفتاد و هشتاد اضافه کرد: تماشاگر در این بازی هیچ چیزی جز برد نمی خواهد. باختن حکم سقوط به لیگ دسته اول را دارد. من دیداری از دو تیم را به یاد ندارم که حاشیه نداشته باشد. اتفاقا هر بار استقلال با پرسپولیس بازی بی روح و بدون حاشیه داشته باشد طرفداران از ان انتقاد می نمایند.

او درباره عملکرد دو تیم تاکید نمود: من فکر می کنم دربی 98 بهتر از تقابل های قبلی دو تیم در پنج سال اخیر بود. ترس از باختن بود اما بیشتر از آن تمایل به بردن در دو تیم وجود داشت.

ابراهیمی در مورد جنجالی که یحیی گل محمدی در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه ایجاد کرد، یادآور شد: باید کسی با یحیی گل محمدی صحبت کند تا دلایل او برای تصمیمات هیجانی که می گیرد را بداند. او نباید تا این حد ناراحت می شد. رفتار او صحیح نبود. احتیاج است پرسپولیس روانشناسی گروهی گردد. واقعا فشار روی سرمربی تیم خیلی بالا هست و باید او را نیز درک کرد.

وی درباره استعفای دوباره او از سرمربیگری پرسپولیس گفت: یحیی باید بماند و علت نمی گردد که با هر نتیجه ای که باب میلش نیست تصمیم دیگری بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اختلاف 6 امتیازی پرسپولیس در رتبه دوم با استقلال که به صدر جدول تکیه زده است، گفت: پرسپولیس نباید در آبادان می باخت اما به هر حال مجموعه تیم و مدیریت صبوری باید نمایند تا بتوانند نتایج بهتری بگیرند.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر پرسپولیس در انتها لیگ برتر فصل جاری دوم هم شد هیچ اهمیتی ندارد. یک تیم که نمی تواند مادام العمر جام بالای سر بگیرد. استقلال شیوه همیشگی پرسپولیس را که گل نخوردن بود به خوبی پیاده کرد و حالا صدرنشین است.

او در انتها گفت: جبران 6 امتیاز کار سختی است اما من فکر می کنم پرسپولیس می تواند با تمرکز بیشتر به صدر جدول برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس احتیاج به روانشناس گروهی دارد، گل محمدی اشتباه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس احتیاج به روانشناس گروهی دارد، گل محمدی اشتباه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید