پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه ای در مجلس یازدهم عملیاتی گردد ، اولویتی مهم تر از اقتصاد کشور نداریم

به گزارش وبلاگ بروز، منتخب مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم گفت: به طور حتم باید اصلاح ساختار مالی در 4 سال فعالیت آینده مجلس کلید بخورد ضمن اینکه اصلاح ساختار مالی باید با در نظر دریافت اصلاح ساختار بودجه پایه ریزی گردد.

پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه ای در مجلس یازدهم عملیاتی گردد ، اولویتی مهم تر از اقتصاد کشور نداریم

محمدرضا پورابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی وبلاگ بروز با اشاره به اولویت های کاری مجلس یازدهم گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری مجلس یازدهم رسیدگی به امور مالی و معیشتی مردم است.

وی اضافه نمود: در شرایط فعلی ما اولویتی مهم تر از اولویت های مالی در کشور نداریم .

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طبیعتا بر اساس این اولویت باید به سمت سیاست هایی حرکت کنیم تا در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت مسائل مالی کشور را حل و فصل کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه در بازده کوتاه مدت ما باید بخشی از تورم موجود در جامعه را کنترل کنیم گفت: همچنین در شرایط کوتاه مدت باید موضوعات مربوط به حوزه معیشتی مردم را بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به بازده میان مدت و سیاست های لازم در این مقطع گفت : در این مقطع هم می توانیم موضوعات مربوط به اشتغال زایی را مد نظر قرار دهیم تا بسترهای لازم در زمینه اشتغال در جامعه فراهم گردد.

پورابراهیمی تاکید نمود: تقویت بودجه های عمرانی از جمله مواردی است که می تواند در بحث اشتغال زایی نقش مهمی را ایفا نماید.

وی با اشاره به اینکه در در بازه زمانی طولانی مدت باید مقوله اصلاح ساختار مالی کشور را مدنظر قرار دهیم بیان داشت : اصلاح ساختار مالی باید به نحوی پایه ریزی گردد تا از شروع مجلس یازدهم عملیاتی گردد.

عضو کمیسیون مالی مجلس بیان داشت: به طور حتم باید اصلاح ساختار مالی در 4 سال فعالیت آینده مجلس کلید بخورد ضمن اینکه اصلاح ساختار مالی باید با در نظر دریافت اصلاح ساختار بودجه پایه ریزی گردد.

وی بیان داشت : همچنین اصلاح ساختار بیمه ای و مالیاتی و همچنین بانکی باید در جهت اصلاح ساختار مالی مدنظر قرار گیرد بنابراین اگر اصلاح ساختارهای مذکور به طور کامل عملیاتی گردد ما می توانیم امیدوار باشیم تا مجلس یازدهم پیروز عمل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه ای در مجلس یازدهم عملیاتی گردد ، اولویتی مهم تر از اقتصاد کشور نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه ای در مجلس یازدهم عملیاتی گردد ، اولویتی مهم تر از اقتصاد کشور نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید