گوشی پیکسل 3 در هنک کنگ آماده فروش شد

به گزارش وبلاگ بروز، هنگ کنگی ها یک رکورد عجیب زده اند و گوشی های پیکسل 3 را پیش از زمان رونمایی رسمی در دسترس عموم مردم قرار داده اند.

گوشی پیکسل 3 در هنک کنگ آماده فروش شد

فروشگاه Wah Phone Digital واقع در هنگ کنگ اولین محلی است که پرچمدار بعدی گوگل را عرضه نموده و کاربران می تواند با پرداخت هزینه ای معادل 2027 دلار، گوگل پیکسل 3 ایکس ال را خریداری نمایند.

جالب اینجاست که این گوشی ها کد IMEI معین و قانونی دارند که نشان می دهد موبایل ها یاد شده جزو اولین نسخه های اصلی به شمار می روند.

تنها اطلاعاتی که می توان از روی جعبه این تلفن هوشمند بدست آورد، صفحه نمایش 6.3 اینچی و رنگ مشکی Just Black آن است . محتویات داخل جعبه این گوشی که با شماره مدل G013C عرضه شده شامل یک آداپتور شارژ 18 واتی با درگاه USB-C، یک کابل USB-C، دانگل تبدیل USB-C به USB-A، یک تبدیل USB-C به درگاه 3.5 میلی متری هدفون در کنار هدفون پیکسل باد مجهز به درگاه USB-C میشود.

بر اساس آنالیز های منتشر شده و معینات لو رفته، گوگل پیکسل 3 ایکس ال از یک صفحه نمایش اولد 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسلی و نسبت تصویر 18.5:9 بهره می برد. علاوه بر این گفته شده در بدنه پشتی موبایل مذکور یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تعبیه شده و یک حسگر 8 مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را ایفا می نماید.

بعلاوه پیکسل 3 ایکس ال قرار است از یک باتری 3732 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که ظرفیتش نسبت به نسل قبلی اش یعنی پیکسل 2 ایکس ال به اندازه 6 درصد افزایش یافته است. زیر شنل این موبایل یک چیپست اسنپدراگون 845 خودنمایی می نماید.

گزارش شده که قابلیت منحصر به فردی که این موبایل را از دیگر پرچنداران جدا می نماید لبه های حساس به فشار آن است که کاربر می تواند با استفاده از تکنولوژی یاد شده و فشردن لبه های گوشی خود دستیار هوشمند گوگل را فعال نموده یا به هنگام زنگ خوردن، آن را سایلنت کند.

منبع: انتخاب

به "گوشی پیکسل 3 در هنک کنگ آماده فروش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پیکسل 3 در هنک کنگ آماده فروش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید