3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود

به گزارش وبلاگ بروز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، از افزایش 3110 تخت با تکمیل 9 هتل 4 و 5 ستاره در حال ساخت در آذربایجان شرقی خبر داد.

3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار گفت: با توجه به لزوم رفع نیازها و ارتقای رضایت گردشگران در استان و با تلاش معاونت سرمایه گذاری اداره کل، جذب سرمایه گذار در زمینه احداث هتل های چندستاره در دستور کار قرار گرفته است؛ به طوری که در سال جاری شاهد اجرای 9 پروژه فعال سرمایه­ گذاری هتل های 4 و 5 ستاره در چهار شهرستان استان هستیم.

آبدار اضافه نمود: اضافه نمود: با اتمام مراحل ساخت این هتل ها با ظرفیت 961 اتاق، مجموعا 3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی اضافه نموده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه حجم سرمایه گذاری اجرا شده در این هشت پروژه قریب به 16هزارمیلیارد ریال است، ادامه داد: با سرمایه گذاری اجرا شده از سوی سرمایه گذاران و آغاز به فعالیت مجتمع های یادشده، برای قریب به 2هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

او در پایان گفت: از میان این 9 هتل، سه هتل 4 ستاره در تبریز، یک هتل 4 ستاره نیز در هر یک از شهرستان های جلفا و بناب و همچنین دو هتل 5 ستاره در تبریز و یک هتل پنج ستاره در هر یک از شهرستان های شبستر و جلفا در حال احداث است و این اقدامات فرصت مناسبی، جهت توسعه امکانات زیرساختی و ارتقای سطح کیفی گردشگری خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید