امیدواری دختر پینگ پنگ باز ایران برای حضور در المپیک

به گزارش وبلاگ بروز، شیما صفایی می گوید سن کمی دارد و در صورت لغو المپیک توکیو می تواند سالیان سال به صورت حرفه ای پینگ پنگ را ادامه دهد و به این رویداد ورزشی راه پیدا کند.

امیدواری دختر پینگ پنگ باز ایران برای حضور در المپیک

شیما صفایی، ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران در گفت وگو با وبلاگ بروز به شرایط تمرینات خود اشاره و بیان نمود: سالن های پیگ پنگ همدان تا دو هفته قبل باز بود اما با اوج گیری شیوع کرونا تعطیل شد و این تعطیلی گویا تا آخر هفته جاری ادامه دارد. در مدتی که سالن ها باز بود روزی دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرین داشتم اما اکنون فقط عصرها در پارکینگ خانه کار می کنم.

او در ادامه اضافه کرد: شرایطم خوب است اما شرایط آمادگی خود را باید در جریان مسابقات بسنجم و تمرینات ملاک نیست. با این حال شرایط بدی ندارم اما خیلی عالی یا خیلی ضعیف هم نیستم. از آنجایی که مسابقه ای نداریم تا حدودی انگیزه ام کم شده است اما این برای همه بازیکنان به وجود آمده و آنگونه نیست که تمریناتم را متوقف کنم.

صفایی که یکی از بازیکنان انتخابی ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک است در خصوص احتمال لغو بازی های توکیو گفت: اگر المپیک لغو گردد ناراحت می شوم اما سن بالایی ندارم و دوباره شانس حضور در این رویداد ورزشی را دارم. انگیزه ام را از دست نمی دهم چون می توانم سالیان سال پینگ پنگ حرفه ای را دنبال کنم.

این ملی پوش تنیس روی میز به شرایط اسپانسری برای هزینه های تجهیزات و سفرهای ورزشی خود اشاره و بیان نمود: برند دونیک اسپانسر وسایل و تجهیزاتم است و حدود پنج سال است که با این شرکت قرارداد دارم و امکانات مورد نظر من را تامین می نماید اما اکنون با شیوع کرونا و شرایط اقتصادی دچار مشکل شده و گاهی می گوید نداریم یا پول تجهیزات را از بازیکنان می گیرد. برای سفرهای ورزشی خارج از کشورم اسپانسری ندارم و فقط با یاری هیات پینگ پنگ همدان و آموزش و پرورش استان یک بار به مسابقات فنلاند اعزام شدم.

او در این مورد اضافه کرد: پیدا کردن اسپانسر مخصوصا در همدان واقعا سخت است، حتی برای لیگ استانی هم که کل هزینه 5 تا 6 میلیون تومان بود، کسی پیدا نشد. از آنجایی که با هزینه شخصی نمی توانم در مسابقات برون مرزی شرکت کنم و مشکل اصلی من بحث اقتصادی است، خیلی دنبال اسپانسر گشته ام اما کسی قبول نمی نماید.

صفایی در انتها گفت: از فدراسیون تنیس روی میز، آقای قارداشی(رئیس فدراسیون)، خانم ایرانمنش(سرمربی تیم ملی بانوان)، همه مربیان و روانشناس تیم ملی که به صورت آنلاین با ما در ارتباط هستند، تشکر می کنم. این به من انگیزه می دهد چون می دانم که فدراسیون به من توجه می نماید و پیگیر کارهایم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیدواری دختر پینگ پنگ باز ایران برای حضور در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری دختر پینگ پنگ باز ایران برای حضور در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید