تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قزوینی

به گزارش وبلاگ بروز، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تعاونی های قزوین 9 هزار واحد مسکن مهر را ساخته و تحویل داده اند.

تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قزوینی

قاسم آقاعلیخانی معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تعاونی های استان، 9 هزار واحد مسکن مهر آزاد را ساخته و تحویل داده اند و باید برای حل مسائل آن ها کوشش کنیم.

آقاعلیخانی اضافه نمود: 39 تعاونی مسکن مهر آزاد در استان قزوین مجوز فعالیت دارند که وابسته به سازمان و اداره خاصی نیستند.

وی افزود: این تعاونی ها طی سال های گذشته 9 هزار واحد مسکن مهر آزاد را احداث نموده و به متقاضیان تحویل داده اند.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه نمود: یکی از مسائل این تعاونی ها صدور اسناد مالکیت واحد های احداثی است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آن را به عنوان یک اولویت با جدیت پیگیری می نماید.

وی با اشاره به مسائل تعاونی های مسکن استان گفت: برای حل مسائل این تعاونی ها جلسه ای را با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان نظام مهندسی، مدیر دفتر فنی استانداری، شهرداری قزوین، اتاق تعاون و اعضای هیات مدیره تعاونی های مسکن استان در محل اتاق تعاون تشکیل داده و مسایل و مسائل تعاونی های مسکن استان را آنالیز کردیم.

آقاعلیخانی گفت: در این جلسه راه حل هایی جهت کاهش هزینه های ساخت و ساز تعاونی ها ارائه و مقرر شد این راه حل ها در کارگره چهار نفره مسکن و شهرسازی نهایی گردد.

وی با اشاره به نقش مهم تعاونی ها در برطرف احتیاج شهروندان به مسکن، گفت: بیشتر برج های قزوین به صورت تعاونی ساخته شده اند و بیش از 60 هزار واحد مسکن در قزوین و مهرگان به وسیله تعاونی ها احداث شده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: با توجه به نقش تعاونی ها در تامین احتیاج مسکن شهروندان کوشش می کنیم مسائل آن ها را حل کنیم که خوشبختانه با مصوبات جلسه اخیر، بخشی از مسائل تعاونی های مسکن استان حل خواهد شد.

وبلاگ بروز قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قزوینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان قزوینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید