اخبار سیاسی

گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس

دیجیاتو نوشت: همان طور که پیش تر وعده داده بود، شرکت HMD Global تولید گوشی های هوشمند 5G در اروپا را آغاز کرد و اولین محصول آن ها که به صورت محدود وارد بازار خواهد شد، نوکیا XR21 Limited Edition نام دارد. عرضه این دستگاه همچنین زمینه ساز تولید موبایل های اختصاصی برند...

13 مهر 1402

باکو چند دقیقه قبل از شروع عملیات در قره باغ به مسکو خبر داد

مهر نوشت: وزارت خارجه روسیه اعلام نمود ادعای رسانه های جمهوری آذربایجان درباره اطلاع مسکو از عملیات نظامی در قره باغ نادرست است و باکو چند دقیقه پیش از عملیات به نیروهای روسی خبر داد.

29 شهریور 1402

مردم کدام کشور ها بیشتر مالیات می دهند؟ ، سهم ایران چقدر است؟

عوامل مختلفی باعث می شوند سطح مالیات گیری در نقاط مختلف دنیا متفاوت گردد.

23 شهریور 1402

جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو ایران از آنالیز 14500 تقاضای واگذاری زمین اطلاع داد و گفت: در قانون جوانی زمین به ارزش 1.1 میلیارد تومانی به متقاضیان واگذار می گردد.

21 شهریور 1402

آخرین شرایط میزبانی پرسپولیس و نساجی

کنفدراسیون فوتبال آسیا فعلا در مقابل نام استادیوم در دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی چیزی ننوشته و تصمیم در این مورد را به آینده موکول نموده است.

7 شهریور 1402

دانلود قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده (حیثیت گمشده قسمت 7 هفتم) حجم رایگان

قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم و کامل منتشر شد. سریال حیثیت گمشده قسمت 7، دانلود کامل قسمت هفتم حیثیت گمشده فیلیمو به همراه داستان و تعداد قسمت ها و همه چیز در ادامه مطلب نهاده شد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

3 شهریور 1402

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا کمر در سیل رفت!

رسانه های دولتی کره شمالی روز سه شنبه گزارش دادند، رهبر این کشور از مقامات ارشد کره شمالی به خاطر واکنش غیرمسئولانه به ویرانی های سیل انتقاد نموده و گفت، این افراد اقتصاد ملی را ضایع نموده اند.

31 مرداد 1402

برکناری رئیس ستاد کل ارتش کره شمالی به دلایل نامعلوم ، جنگ تازه در راه است؟

خبرگزاری رسمی کره شمالی از برکناری ژنرال ارشد ارتش که رئیس ستاد کل ارتش این کشور بود خبر داده است. هیچ خبری از چرایی این برکناری و سرنوشت این نظامی ارشد در دست نیست.

21 مرداد 1402

دست و دل بازی مصر برای آثار تاریخی

مقامات مصری بودجه ای 97 میلیون دلاری را برای نگهداری و بازسازی آثار باستانی و تاریخی اختصاص داده اند و از این طریق قصد دارند گردشگری این کشور را تقویت نمایند تا به عایدی قابل توجهی دست یابند.

12 مرداد 1402

انتخاب غیرمنتظره ستاره مدنظر پرسپولیس ، خوشبخت با پیراهن نو!

محمد خدابنده لو در تیم نو خود شرایط خوبی را تجربه می نماید؛ او در آخرین بازی محبت آمیز مس گلزنی نموده و برای آغاز لیگ لحظه شماری می نماید.

30 تیر 1402

تبدیل دریاچه آزادی به پیست اسکیت!

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می گردد و کسی نمی گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین نمایند.

28 تیر 1402

ایران در سال گذشته 6.2 میلیارد دلار از جذب جهانگرد ورودی عایدی کسب نموده است

ایرنا/ براساس سخنان معاون توریستی کشور، ایران در سال گذشته 6.2 میلیارد دلار از جذب توریست ورودی عایدی کسب نموده است.

22 تیر 1402

انتصاب سرپرست ستاد فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رصد و شناسایی ظرفیت ها و چالش های توسعه فناوری در داخل کشور و ارتقای جایگاه آن در آینده در تعامل با بازیگران مختلف این حوزه و مشارکت فعال در تدوین نقشه راه توسعه فناوری...

30 خرداد 1402

ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم از اول تیر و پایه دهم نیز از نیمه تیر شروع می گردد

محمد مهدی کاظمی، معان آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشنامه ثبت نام پایه ها، نهم اردیبهشت از سوی وزارتخانه به استان ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: ثبت نام پایه هفتم از اول تیرماه انجام می گردد.

29 خرداد 1402

شمشیر دولبه هوش مصنوعی برای امنیت سایبری

خبرنگاران، گروه فناوری های نوین: طی سال های گذشته هوش مصنوعی مولد (AI) به عنوان ابزاری قدرتمند و مؤثر در زمینه های مختلف، از جمله امنیت سایبری ظهور نموده است. این فناوری که بر اساس الگوریتم های یادگیری عمیق عمل می نماید تواناهایی متعدد مانند فراوری محتوای...

24 خرداد 1402

تصاویر ، ضرب و شتم ایرانی ها به وسیله ماموران ترکیه در مرز سِرُو؟ ، واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ارزروم در اطلاعیه ای اعلام نمود که تصاویر منتشر شده درباره ضرب و شتم در مرز سِرُو ارتباطی با اتباع ایرانی ندارد.

18 خرداد 1402

تاریخ مانند پازلی است که باید بخش های گمشده را کنار هم قرار داد

حمید عشقی، نویسنده و پژوهشگر حوزه تاریخ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب با اشاره به آثار تالیفی که در حوزه تاریخ جنگ های جهانی نوشته است، بیان نمود: به نظر من علاقه مندی های افراد ژنتیکی است و من علاقه بسیاری به تاریخ و روایت بی طرفانه تاریخ دارم....

6 خرداد 1402

شاخص های همه جانبه برای سنجش و ارزیابی دانشمندان تعیین شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی در همایش ملی مدیران اطلاع رسانی پزشکی و روسای کتابخانه های مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: نمی توانیم یک فرد هیات علمی را تنها بر مبنای رتبه H-index دانشمند بنامیم بلکه باید شاخص های همه جانبه...

1 خرداد 1402

کاهش 3.3 درصدی رشد جمعیت در ایران، ایران دارای پایین ترین نرخ باروری در منطقه غرب آسیا می گردد،

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران از کاهش 3.3 درصدی نرخ رشد جمعیت در ایران اطلاع داد و 2 علت عمده کاهش تمایل ایرانی ها به فرزندآوری را اعلام کرد.

23 اردیبهشت 1402

ماری به بلندی یک برج 4 طبقه!، عکس

از تیتانوبوا، یک مار ماقبل تاریخ به میزان تیرانوسوروس رکس، تا مارهای پیتون و بوآهای امروزی که می توانند انسان را به طور کامل ببلعند، اینها بزرگترین، سنگین ترین و طولانی ترین مارهایی هستند که تا به حال روی زمین زندگی نموده اند.

23 اردیبهشت 1402
تعداد: (323)