تبدیل دریاچه آزادی به پیست اسکیت!

به گزارش وبلاگ بروز، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می گردد و کسی نمی گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین نمایند.

تبدیل دریاچه آزادی به پیست اسکیت!

به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان درباره حل نشدن مسئله کاهش سطح آب دریاچه آزادی و مشکل تمرینی تیم های ملی ایران اعلام کرد: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می گردد. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می نمایند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر نموده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی رسد.

او اضافه نمود: بعلاوه با توجه به گرمی هوا، برای آبیاری آب زیادی از دریاچه برداشت می گردد. فکر می کنم با این شرایط تا بازی های آسیایی هانگژو برای لای روبی کف دریاچه مسئله ای نداشته باشیم، چون دیگر آبی وجود ندارد تا مشکل ساز گردد و به راحتی لای روبی انجام می گردد!

رویینگ به روسیه می رود، آب های آرام به آلمان

سهرابیان در خصوص برنامه رویینگ و آب های آرام در شرایط کم آبی دریاچه آزادی گفت: برای رویینگ با روسیه مکاتبه کردیم که اردو داشته باشیم و جواب هم دادند. داریم شرایطی فراهم می کنیم تا این اعزام به نحوی باشد که ورزشکاران چند روز مانده به اعزام به بازی های آسیایی هانگژو به ایران برگردند تا از کم آبی دریاچه دچار مشکل نشوند. برای آب های آرام نیز تیم 20 نفره را به مسابقات قهرمانی دنیا و کسب سهمیه المپیک در آلمان می فرستیم. نفراتی که اینجا می مانند را نمی دانم چه کار کنم. اگر پول به دستم برسد، آن ها را از ایران خارج می کنیم. واقعا دیگر آبی باقی نمی ماند که تمرین کنیم و در بازی های آسیایی هانگژو بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

کسانی که عرق ملی دارند، به دادمان برسند

او ادامه داد: کسانی که شعار می دهند، ورزشکاران ایران باید افتخارآفرینی نمایند، نمی گویند ورزشکاران ما کجا باید تمرین نمایند. اگر کم کاری کنیم، بلندگوی انتقاد خود را بلند می نمایند، اما الان کسی چیزی نمی گوید که ورزشکاران در این هوای گرم و کمبود آب، کجا تمرین نمایند. امیدوارم کسانی که صدای من را می شنوند و عِرق ملی دارند، به داد ما برسند.

4 بار برای دراگون بوت کوشش کردیم

رییس فدراسیون در خصوص حذف سهمیه دراگون بوت از بازی های آسیایی هانگژو توضیح داد: در فهرستی که برای ما فرستادند تا نفرات را اعلام کنیم، دراگون بوت نبود و نشان می دهد از فهرست رشته های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو حذف شده است. ما چهار بار کوشش کردیم که در فهرست باشد، اما در جلسه ستاد عالی بازی ها تصمیم گرفتند که نباشد.

منبع: فرارو

به "تبدیل دریاچه آزادی به پیست اسکیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل دریاچه آزادی به پیست اسکیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید