تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی، رفاهی قزوین

به گزارش وبلاگ بروز، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز 99 و برای ارتقای کیفیت خدمات، نظارت بر نحوه فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید شد.

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی، رفاهی قزوین

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از وبلاگ بروز، فیاض بیگدلی گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و افزایش حجم تردد و لزوم بهبود کیفیت خدمت رسانی به کاربران جاده ای، بازدیدها از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی به شکل مستمر و هفتگی در قالب کمیته نظارت شهرستان ها انجام می گردد.

بیگدلی اضافه نمود: کمیته نظارت با بازدید سرزده و متوالی از این مجتمع ها در جریان عملکرد آن ها در همه بخش ها اعم از شرایط بهداشتی آشپزخانه، نمازخانه و سایر قسمت ها قرار می گیرد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع ها و رعایت اصول بهداشتی علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری یاری می نماید گامی موثر برای کاهش حوادث جاده ای و افزایش ضریب ایمنی راه ها است.

او از فعالیت 32 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان داد و اضافه نمود: همچنین 18 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز با مجموع مساحت 524 هزار متر مربع در حال ساخت است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی، رفاهی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی، رفاهی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید