توسعه نرم افزارهای معاملاتی

به گزارش وبلاگ بروز، نخستین موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که چانه زنی و تصویب مسائل کلانی که در راستا تصویب بودجه پیش روی بازار سرمایه قرار گرفته است، با نزدیک شدن به فصل بودجه از نظر پنهان نماند.

توسعه نرم افزارهای معاملاتی

سازمان باید در جهت تقویت نقدینگی در بازار کوشش کند. بویژه درباره بسط و توسعه نهادهای اقتصادی بازار انتظار می رود فرایند توسعه ای که در گذشته آغاز شده متوقف نگردد و ادامه یابد. رئیس نو باید بتواند از تمامی ابزارهایی که می تواند به بازار یاری کند، بهره ببرد. در رابطه با کارگزاری ها و اعطای مجوزها در دوره مدیریت قبلی تا سه مورد افزایش داشتیم اما کافی نیست بویژه آنکه شهرستان ها در شرایط خوبی نیستند و باید از این منظر بازنگری صورت بگیرد. در کنار همه اینها توسعه نرم افزاهای بازار از ضروریات است. نبود نرم افزارهای معاملاتی و عملیاتی در بازار آسیب های جدی وارد نموده که هر چه زودتر باید مرتفع گردد.

با توجه به جمعیت رو به افزایش سهامداران تقویت فرهنگ سازی و آموزش که تا به حال جدی گرفته نشده بود باید در مرکز توجه باشد و با یاری تمام ابزارها مردم به سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار تشویق و ترغیب شوند. تحقق شعار سال و توجه بویژه به امر توسعه از جهت دو برنامه اصل 44 قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی، توسعه بازار کالایی و توجه ویژه به حقوق سهامداران خرد و اولویت دهی به ایجاد بستر های لازم برای رأی دهی غیرحضوری در مجامع از دیگر مواردی است که انتظار می رود در برنامه های رئیس نو سازمان قرار بگیرد.

*دکترای اقتصادی و مدرس دانشگاه

منبع: ایران

منبع: خبرگزاری پانا

به "توسعه نرم افزارهای معاملاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه نرم افزارهای معاملاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید