ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد 5 مرداد آغاز می شود

به گزارش وبلاگ بروز، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از 5 مردادآغاز می شود.

ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد 5 مرداد آغاز می شود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بروز به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، ثبت نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی مهر ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلیاست از 5 مرداد ماه آغاز می شود.

براساس این گزارش، با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش در خصوص زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته محل های با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از روز یکشنبه 5 مرداد آغاز و تا انتها روز یکشنبه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 5 مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد 5 مرداد آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد 5 مرداد آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید