سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در تجریش

به گزارش وبلاگ بروز، غذا همواره یکی از جذابیت های خاص هر منطقه ای بوده که خودش باعث جذب گردشگران زیادی به هر شهر و دیار می گردد. ایران نیز از این قاعده مستئنی نیست و هر شهری در آن، جاذبه های غذایی خودش را دارد. از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری تهران هم که مربوط به غذا می باشد، سمنو فروشی عمه لیلا و ترشی فروشی عمه لیلا است. در این یادداشت از حال و هوای این مغازه قدیمی و جالب، گفته شده است. با خبرنگاران همراه باشید.

سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در تجریش

محصولات ترشی فروشی !!

هر روز بسیاری از مردم تهران و گردشگران به بازار تجریش که از قدیمی ترین مکان های تهران می باشد، می آیند، از قدیمی ترین مغازه های این بازار، سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا تماشا و خرید می نمایند. بیشتر افرادی که به این بازار می آیند، حتما به این مغازه نیز سری خواهند زد. این مغازه در میدان تجریش، بازار تجریش، تکیه تجریش قرار گرفته است. در این مغازه، انواع ترشیجات و چاشنی ها، لواشک و قره قروت، زیتون پرورده، رب انار، آلو و آلوچه، زیتون، سالاد، شیره انگور و سس های مختلف وجود دارد. این محصولات، کیفیت بالایی دارند و طرز تهیه آنها کاملا بهداشتی است. قره قروت های عمه لیلا هنوز هم طعم قدیم را داشته و هوادار بسیاری دارند. لواشک های این مغازه در طعم های مختلف می باشند و خانم ها هوادار پر و پا قرص این لواشک ها هستند.

کمی بیشتر درباره این مغازه !!

افرادی که در این مغازه کار می نمایند، رفتار و سلیقه بسیار خوبی دارند؛ به گونه ای که تماشا این محصولات نیز برای گردشگران هوس انگیز است. در این مغازه محصولات شرکتی نیز وجود دارد. برای اینکه طعم و مزه این محصولات را متوجه شوید، می توانید از فروشنده خواهش کنید و از آنها تست کنید. قیمت و کیفیت محصولات این مغازه بسیار خوب می باشد. ممکن است، بسیاری از محصولات این مغازه را برای اولین بار ببینید. قبل از خرید، حتما کمی از این محصولات تست کنید تا با سلیقه شما مطابق باشند. جاذبه های دیگری نیز در محدوده میدان تجریش قرار دارند. از جمله این مکان ها امامزاده صالح (ع)، بازار تجریش، باغ موزه هنر ایرانی و موزه سینما در باغ فردوس می باشد.

منبع: همگردی

به "سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید