فقط رحمت فیلم افتتاحیه و اختتامیه دو جشنواره سینمایی شد

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از ورایتی، فقط رحمت در حالی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ناپا ولی انتخاب شد که جشنواره فیلم آستین هم از این فیلم به عنوان فیلم اختتامیه خود یاد کرد.

فقط رحمت فیلم افتتاحیه و اختتامیه دو جشنواره سینمایی شد

فقط رحمت با اقتباس از رمانی با عنوان فقط رحمت: داستان عدالت و رستگاری نوشته برایان استیونسون ساخته شده و از بازی مایکل بی.جردن، اکتا نجف زاده، بری لارسون، جیمی فاکس، اوشی جکسون جونیور و تیم بلیک نلسون بهره گرفته است.

سال جاری نهمین دوره جشنواره فیلم ناپا ولی برگزار می گردد. این جشنواره 5 روزه که از 13 نوامبر آغاز می گردد 17 نوامبر کارش را با اولین اکران جهانی عمودی ها به کارگردانی جیسون وایز به اتمام می برد.

فورد در برابر فراری، کلمنسی و پرتره یک بانو در آتش از دیگر فیلم هایی هستند که در این جشنواره به نمایش درمی آیند.

فقط رحمت در عین حال به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم آستین نیز انتخاب شده است.

جشنواره فیلم آستین 31 اکتبر با نمایش این درام حقوقی به کار خود پایان می دهد.

اندرو لنهام نویسنده فیلمنامه با دستین دنیل کرتون کارگردان و تیم بلیک از گروه بازیگران در جلسه پرسش و پاسخ فیلم شرکت می نمایند.

این فیلم برمبنای پرونده والتر مک میلیان یک زندانی آفریقایی-آمریکایی در صف اعدام ساخته شده که سال 1993 مورد عفو واقع شد. او سال 1986 برای یک قتل در آلاباما به زندان افتاد. برایان استیونسون بنیانگذار و مدیر اجرایی عدالت برابر وکالت این پرونده را به عنوان اولین مورد کاری خود به عنوان وکیل در سال 1988 برعهده گرفت. جوردن در نقش استیونسون بازی نموده در حالی که جیمی فاکس در نقش مک میلیان ظاهر شده است.

فیلم فقط رحمت اولین بار 6 سپتامبر در جشنواره فیلم تورنتو دیده شد و قرار است اکران محدودی از 25 دسامبر داشته باشد و از 17 ژانویه 2020 راهی سینماهای آمریکا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فقط رحمت فیلم افتتاحیه و اختتامیه دو جشنواره سینمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط رحمت فیلم افتتاحیه و اختتامیه دو جشنواره سینمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید