قیمت قطعی دو خودرو بی وای دی تانگ و F3 اعلام شد

به گزارش وبلاگ بروز، شرکت کارمانیا دو محصول نو بی وای دی با نام های تانگ و F3 اتوماتیک را طی چند ماه آینده وارد بازار ایران خواهد نمود. همان طور که در خبرها خوانده اید، فراخوان کارمانیا برای مشخص تکلیف حواله داران BYD از مردادماه شروع شده است. بعضی از این مشتریان که برای این فراخوان مراجعه نموده اند، تأیید کردند که کارمانیا برای حواله داران بی وای دی S7، محصول نو بی وای دی تانگ را در نظر گرفته است.

قیمت قطعی دو خودرو بی وای دی تانگ و F3 اعلام شد

در چند سال گذشته، عادت نموده ایم که خودروهای چینی را با پیشرانه های 1.5 لیتری توربو ببینیم، اما خوشبختانه بی وای دی تانگ بنزینی این سنت را شکسته است و قلبی تپنده 2 لیتری توربو در سینه دارد. این پیشرانه که از فناوری تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد، حداکثر قدرت 192 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر را فراوری و به وسیله یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک راهی محور جلوی این کراس اوور بزرگ خانوادگی می نماید. البته این مقدار از قدرت مربوط به نسخه یورو 6 این پیشرانه است و نسخه یورو 5 که فراوری محدودتری دارد، 205 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

بی وای دی تانگ با این مشخصات فنی قادر است طی زمان 10.5 ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و تا سرعت 180 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. مصرف سوخت ترکیبی این زیباروی چینی نیز حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو کاملاً دگرگون شده و با داشتن ابعادی برابر با 4870 × 1950 × 1725 میلی متر و فاصله محورهای 2820 میلی متر اندکی بزرگ تر از مدل S6 است و خودرویی به نسبت بزرگ و پهن به شمار می آید.

این خودرو همچون نسل پیشین آن با ترکیب های مختلفی از سیستم های انتقال نیرو بنزینی و هیبرید روانه بازار شده است که توان فراوریی این مجموعه فنی، تانگ را به یکی از برترین خودروهای چینی حال حاضر بازار های هدف تبدیل می نماید. بی وای دی تانگ قرار است با قیمت 1 میلیارد و 185 میلیون تومان وارد بازار گردد.

خودروسازی مشهور بی وای دی چین خودرو F3 را در سال 2005 به بازار جهانی معرفی کرد. با تعلق پلتفرم این خودرو به تویوتا کرولا مدل پایین دهه 2000 به سرعت توانست در دل مشتریان چینی جا باز کند.

بی وای دی F3 اتوماتیک نو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با زمان بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است که 105 اسب بخار را با گشتاور 145 نیوتن متر فراوری می نماید. توان این پیشرانه به وسیله جعبه دنده CVT نسل سوم به چرخ های جلوی F3 می رسد. راننده می تواند در حالت تیپ ترونیک به صورت مصنوعی 6 دنده را به این خودروی مونتاژی اعمال کند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و به گفته کمپانی بی وای دی، در حالت بهینه مصرف سوخت کمتر از 7 لیتر را به ازای هر 100 کیلومتر دارد.

ترمزهای بی وای دی F3 اتوماتیک CVT از نوع دیسکی است و سامانه های ABS ،EBD و BA در آن دیده می گردد. بعلاوه سیستم کنترل پایداری الکتریکی هم بر روی این سدان چینی و مونتاژی نصب شده است. 2 کیسه هوا هم در این خودرو دیده می گردد.

بی وای دی F3 اتوماتیک نو قرار است تا با قیمت 488 میلیون و 500 هزار تومان وارد بازار گردد. نحوه عرضه این خودرو به بازار از سوی شرکت مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

آگهی های خرید و فروش خودروهای بی وای دی

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ بروز مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت قطعی دو خودرو بی وای دی تانگ و F3 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قطعی دو خودرو بی وای دی تانگ و F3 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید