لبخند ال جی به دنیا با رونمایی از هویت بصری نو این برند

به گزارش وبلاگ بروز، ال جی الکترونیکس (LG) هویت بصری نو برند خود رونمایی کرد که با ظاهری پویاتر و جوان تر شعار زندگی خوب است را در تمام مبادی فیزیکی و دیجیتالی برخورد با مشتری نمایان تر می نماید.

لبخند ال جی به دنیا با رونمایی از هویت بصری نو این برند

در دستورالعمل های تازه ارتباطات برند این شرکت که به اطلاع تمامی کارکنان در سراسر دنیا رسیده است، ال جی رویکرد تازهی را برای جلب علاقه مشتریان از کشورها و نسل های مختلف شامل نسل Z، ارائه و خود را به عنوان یک برند متمایز مطرح نموده است. دستورالعمل ارتباطات برند ارزش های بنیادین ال جی را در راستای تجربه کاربری غیر قابل اغماض، نوآوری انسان محور و نیرویی برای پر رنگ کردن یک لبخند تکرار و تصریح نموده است.

شعار Lifes Good برند، پیغام این شرکت مبنی بر الزام فراهم کردن شرایط لازم برای لذت مشتری از غرق شدن در لحظات گران بهای یک زندگی با کیفیت با استفاده از محصولات، خدمات و ارتباطات ال جی را در بطن خود حمل می نماید. ال جی مأموریت برند خود را جستجوی نوآوری برای یک زندگی بهتر به منظور همکاری در ساختن زندگی و آینده ای بهتر برای زمین قرار داده است.

جهت گیری تازه برند در بردارنده ارتقاء هویت بصری ال جی با تفسیری دوباره از حس صمیمیت و همبستگی موجود برند است. این شرکت در نظر دارد تعامل با طیف گسترده تری از مشتریان را با استفاده از هویت بصری ای که با افزودن حرکتی تازه در تصویر برند موجود که به آن سرزندگی و توانایی تعامل می بخشد تقویت کند.

لوگوی ال جی در فضای دیجیتال جان می گیرد و با مشتریان در سطح تازهی ارتباط برقرار می نماید. لوگوی این برند که از حروف انگلیسی L و G تشکیل شده است می تواند 8 حرکت منحصر به فرد شامل سر تکان دادن، چرخیدن و چشمک زدن را به نمایش بگذارد. لوگوی این برند با توانایی های تازه خود می تواند در پلتفرم دیجیتال به مشتریان با لبخندی محبت آمیز خوشامد گفته و یا به روش های مختلف و شوخ طبعانه حرکاتی هماهنگ با موسیقی پس زمینه انجام دهد.

این شرکت علاوه بر رنگ قرمز ال جی که امضای لوگوی این برند است از رنگ پر انرژی قرمز فعال نیز در تمامی مبادی ارتباط با مشتری استفاده بیشتری خواهد نمود. بعلاوه اِلمان های مختلف قرمز ال جی، به رنگ های سفید و مشکی نیز معرفی شده اند که می توان آن ها را با توجه به ویژگی منحصر به فرد هر محصول یا خدمات، اعمال نموده و تنوع بیشتری ایجاد کرد.

این شرکت برای شعار Lifes Good خود نیز یک تایپوگرافی (Typeface) تازه طراحی نموده است که به عنوان یکی از دارایی های برند در بسته بندی محصول به صورت گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این تایپوگرافی به نحوی هوشمندانه از اشکالی الهام گرفته از محصولات متنوع ال جی استفاده شده است.

استراتژی برند تازه ال جی علاوه بر این که هویت منحصر به فرد این شرکت را تقویت می نماید ظرفیت و علاقه آن به تعامل با نسل ها را نیز در کنار تعهد بی نظیر این شرکت به تجربه های کاربری نوآورانه در سراسر دنیا به نمایش در می آورد. این شرکت میخواهد در طول سال دارایی منحصر به فرد برند ال جی را در تمامی مبادی ارتباط با مشتریان خود در سراسر دنیا به کار گیرد.

ویلیام چو مدیرعامل ال جی الکترونیکس:داشتن یک استراتژی برند قدرتمند و پایدار به ما امکان می دهد بتوانیم ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فردمان را که نوآوری و صمیمیت را به نحوی هماهنگ با هم درآمیخته است بهتر منتقل کنیم. ال جی میخواهد با پیاده سازی استراتژی برند تازه خود به برندی نمادین تبدیل گردد که با مشتریان از تمامی نسل ها و در همه جا ارتباطی عمیق برقرار می نماید.

منبع: فوت و فن

به "لبخند ال جی به دنیا با رونمایی از هویت بصری نو این برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبخند ال جی به دنیا با رونمایی از هویت بصری نو این برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید