مقامات بهداشتی آمریکایی: امیکرون شدت کمتری نسبت به دلتا دارد، شیوع در 19 استان

به گزارش وبلاگ بروز، مقامات بهداشتی ایالات متحده می گویند، سویه امیکرون ویروس کرونا در حداقل 19 استان ایالات متحده توسعه یافته، اما به نظر می رسد شدت کمتری نسبت به نوع دلتا داشته باشد.

مقامات بهداشتی آمریکایی: امیکرون شدت کمتری نسبت به دلتا دارد، شیوع در 19 استان

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ بروز به نقل از سی جی تی ان، مقامات بهداشتی ایالات متحده می گویند، سویه امیکرون ویروس کرونا در حداقل 19 استان ایالات متحده توسعه یافته، اما به نظر می رسد شدت کمتری نسبت به نوع دلتا داشته باشد، اگرچه زمان بیشتری برای به دست آوردن تصویر کاملتر احتیاج است.

آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا و مشاور دولت بایدن در امور کرونا گفت: هنوز خیلی زود است که بتوانیم شدت بیماری را تعیین کنیم، اما تصوراتی که داریم و باید به خاطر داشته باشیم هنوز تعیینا روشن نیست؛ اما با مواردی که دیده می گردد به نظر می رسد که نمی توان تعیینات بسیار شدیدی از بیماری را مشاهده کرد.

سازمان جهانی بهداشت اعلام نمود،در مجموع 57 کشور و منطقه تا به امروز امیکرون را گزارش نموده اند که بیشتر موارد ابتلا مربوط به سفر است. اما نسخه دلتا همچنان شایع ترین نوع در بسیاری از کشورها است.

اگرچه دانشمندان هنوز در حال مطالعه این نوع و اثرات آن هستند، مایکل رایان، مدیر برنامه های اضطراری سازمان جهانی بهداشت به خبرگزاری فرانسه گفت، به نظر نمی رسد سویه نو بیماری شدیدتری نسبت به انواع قبلی ایجاد کند و بعید است به طور کامل حفاظت واکسن را دور بزند.

وی در خاتمه گفت: ما واکسن های بسیار مؤثری داریم که تا به امروز در برابر همه انواع ویروس کرونا از نظر بیماری شدید و بستری شدن در بیمارستان مؤثر بوده است.

انتهای پیغام/

https://news.cgtn.com/news/2021-12-08/Fauci-Omicron-seems-less-severe-than-Delta-15OC9wkiEH6/index.html

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقامات بهداشتی آمریکایی: امیکرون شدت کمتری نسبت به دلتا دارد، شیوع در 19 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات بهداشتی آمریکایی: امیکرون شدت کمتری نسبت به دلتا دارد، شیوع در 19 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید