جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها

به گزارش وبلاگ بروز، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو ایران از آنالیز 14500 تقاضای واگذاری زمین اطلاع داد و گفت: در قانون جوانی زمین به ارزش 1.1 میلیارد تومانی به متقاضیان واگذار می گردد.

جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها

به گزارش وبلاگ بروز، علیرضا جعفری درباره واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهرهای اصلی هستند و ظرفیت های موجود در شهرهای نو در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون در شهرهای نو برای اجرای قانون جوانی جمعیت، 14500 تقاضا ثبت شده که تقاضاهای موثر در دست آنالیز واقع شده است و ظرفیت سازی برای این 14 هزار و 500 نفر در دستور کار است. در صددیم تا تعهد خود را در این بخش انجام بدهیم.

جعفری توضیح داد: شرکت عمران شهرهای نو در کوشش است سال جاری ظرفیت های نوی را برای تامین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در بخشی از شهرهای نو به علت تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد، گفت: در هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان هایی که کمبود زمین دارند مقرر شد تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش بینی شده است واگذاری زمین انجام گردد که البته کمی زمانبر خواهد بود.

جعفری با بیان این که پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهرهای نو با اراضی محدود و تقاضای بالا هستند، گفت : کوشش می کنیم تا با تمهیدات ویژه وارد شویم و بتوانیم جوابگوی احتیاج مردم به مسکن و تامین زمین باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزش اراضی واگذاری به خانواده ها به چه مقدار است، گفت: هم اینک برای خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین های 200 متری با ارزش یک میلیارد و 170 میلیون تومان تخصیص داده می گردد و مابه التفاوت برای هزینه ساخت و هزینه جانبی برآورد و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید