رایزنان فرهنگی و مالی و بازرگانی در حوزه گردشگری فعال شده اند

به گزارش وبلاگ بروز، ایلنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، رایزنان فرهنگی و مالی و بازرگانی در حوزه گردشگری فعال شده اند.

رایزنان فرهنگی و مالی و بازرگانی در حوزه گردشگری فعال شده اند

علی اصغر شالبافیان گفت: هر محتوایی که در حوزه گردشگری فراوری گردد، برای رایزنان فرهنگی به وسیله سازمان فرهنگ و ارتباطات، رایزنان مالی به وسیله معاونت مالی وزارت خارجه و رایزن های بازرگانی به وسیله سازمان توسعه و تجارت در اختیار آنها قرار میگیرد.

او ادامه داد: رویدادهای بین المللی در حوزه گردشگری که قرار است به میزبانی ایران برگزار گردد همچون نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اطلاع رسانی خواهد شد و اطلاعات آن به وسیله رایزن ها در اختیار فعالان گردشگری کشورهای مختلف قرار خواهد گرفت.

شالبافیان بعلاوه از برگزاری نشستی با رایزن های فرهنگی تعدادی از کشورهای بازار هدف اطلاع داد که قرار است در مورد نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران تبادل اطلاعات گردد و موضوعاتی که نحوه شرکت کشورهای مختلف در این نمایشگاه را احصاء می نماید، به بحث گذاشته گردد.

معاون گردشگری کشور در مورد خروجی فعالیت رایزن ها در حوزه گردشگری طی سالی که گذشت نیز گفت: بسیاری از این رایزن ها با فعالان گردشگری کشورهایی که در آن حضور دارند، جلساتی را برگزار نموده اند.

بسیاری از این نشست ها B to B بود و حتی شوهای مختلفی را نیز برگزار نموده اند که از آن جمله میتوان به برگزاری شو و B to B پاکستان و تاجیکستان اشاره نمود که به وسیله رایزن های مالی و فرهنگی در این کشورها برگزار گشتند.

منبع: همگردی

به "رایزنان فرهنگی و مالی و بازرگانی در حوزه گردشگری فعال شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنان فرهنگی و مالی و بازرگانی در حوزه گردشگری فعال شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید