پیش ثبت نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس شروع شد

به گزارش وبلاگ بروز، کارخانه کاغذ پارس از قدیمی ترین فراوریکنندگان کاغذ در ایران است. این نهاد مالی برای فراوری کاغذ هیچ گونه درختی را قطع نکرده و فراوری خود را بر مبنای باگاس انجام می دهد. متاسفانه به دلایلی فراوری این کارخانه در دهه های اخیر کاهش یافته بود و به همین علت کشور احتیاج به واردات کاغذ داشت.

پیش ثبت نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس شروع شد

با شروع به کار دولت سیزدهم و تشکیل کارگروه کاغذ، حمایت از افزایش فراوری کاغذ پارس که یکی از مرغوب ترین کاغذهای تحریر ایرانی را فراوری می کرد، در دستور کار نهاده شد و اکنون فراوریات این کارخانه آماده ورود به بازار مصرف است.

خانه کتاب و ادبیات ایران که پیشتر برای ارزیابی مقدار استقبال ناشران از کاغذ فراوری داخل، مراحل پیش ثبت نام و در نهایت توزیع کاغذ مازندران را انجام داده بود، اکنون نیز آماده آنالیز مقدار استقبال ناشران از کاغذ پارس است.

ناشران متقاضی خرید کاغذ ایرانی پارس، می توانند پس از مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت نمایند. پس از تحویل کاغذ از سوی کارخانه کاغذ پارس، نسبت به صدور حواله اقدام خواهد شد. قیمت های مورد نظر در این سامانه به صورت تقریبی است و پس از معین تعداد درخواست ها مذاکره با کارخانه برای معین قیمت قطعی شروع شده و پس از انعقاد قرارداد قیمت قطعی اعلام می گردد. در نهایت اینکه پس از دریافت کاغذها از کارخانه ثبت نام نهایی و دریافت وجه از ناشران صورت می گیرد تا کاغذ در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنها برسد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، خانه کتاب و ادبیات ایران در روند توزیع کاغذ مازندران نیز ابتدا با منابع مالی خود کاغذ را از کارخانه خریداری کرد و حمل و نقل، شیت بندی و... نیز با همین منابع صورت گرفت تا منابع مالی ناشران هرچه سریع تر تبدیل به کاغذ گردد و بتوانند فراوریات خود را به برترین شکل ممکن با کاغذ ایرانی منتشر و روانه بازار اندیشه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پیش ثبت نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش ثبت نام ناشران برای دریافت کاغذ ایرانی پارس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید